Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

19

dat is makkelijk. maar ik ga zelden naar de ah. ik ga naar de lidl en daar ligt ook de jan linders dus daar ga ik heen. hoef ik niet overal heen te crossen

2. hulst

hulst Levende forumlegende

20

Ik heb 17 jaar bij de AH gewerkt dus ik vind het nog wel gezellig een beetje bij oud collega's te praten. Daarna ga ik altijd naar de Aldi die is daar ook heel dichtbij en dan zo door naar mijn ouders en daar alles uit de auto in de koeling en als ik daar klaar ben weer in de auto en dan naar huis ;)

3. nicolle73

21

heb je daar achter de kassa gezeten? dat heb ik ook gedaan. vond ik zo leuk

4. hulst

22

Ik ben eerst als 17 jarige begonnen in een ander filiaal (die bestaat niet eens meer haha) daar achter de kassa gezeten (nog een aanslaan kassa) toen naar houdbaar (de levensmiddelen afdeling zeg maar) toen zo langzaam aan steeds meer in het magazijn gekomen.
    Toen ging ik trouwen heb ik overplaatsing aan gevraagd naar een filiaal dichter bij onze woonplaats daar ook in het magazijn en op houdbaar gewerkt. Toen kwamen de jongens ben ik 2 jaar thuis geweest maar wilde toen toch weer wat gaan werken. Ben toen voor 1 avond achter de kassa terecht gekomen.
    Ik mis het nog best vaak maar ik vind het niet handig te combineren met de kids en ik wilde toch wel graag wat meer gaan werken dus zo is het gelopen en zo is het gegaan ;)

5. nicolle73

23

ik heb ook nog achter de aanslaan kassa gezeten. moest een hele lijst prijzen uit mijn hoofd leren. pfff wat is dat lang geleden. vond het zo leuk

6. hulst

24

Ja ik heb het ook altijd met heel veel plezier gedaan maar ik was liever op de vloer zeg maar dan achter de kassa.
    Vond het contact met de klant wel heel leuk maar ik kan niet zo best stil zittenxD

7. nicolle73

25

jammer dat het zo slecht verdient. en geen fulltime baan te krijgen achter de kassa

8. hulst

26

Ja dan hebben ze liever een van 16 jaar helaas.

Ik moet sluiten nicolle hier kidstijd. Heel veel succes met de boodschappen en tot morgen.;)

9. nicolle73

27

jij ook een fijne dag en tot morgen. doei

10. hulst

28

Dank je. Doei ;)

11. nicolle73

29

doei:)