Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -edwin30-

-edwin30- Commandant van het forum

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

9

3. hulst

hulst Levende forumlegende

10

Goedemorgen

4. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

11

goedemorgen.
    en ja ik doe ook mee:oops:

5. hulst

12

Goedemorgen.

Ja zo ken ik nicolle weerxDxDxD

Ik zit er aan te denken om rond 2 uur de pj en wac uit te zetten en een stol en witte onschuld aan te zetten om zo zoveel mogelijk uit de sm te halen. Ik heb per ongeluk de kastanje wolkenrij verkeerd aangeklikt:oops: dus die kan ik nu niet gebruiken. Dat ding duurt ook zo lang voor hij weer klaar is:sleepy:

6. nicolle73

13

die heb ik ook aangeklikt gisteren. echt balen
    ik denk dat ik morgen gewoon een paar rondje met sm doe. ik het nu 1900 sm

7. hulst

14

Ik doe vandaag sm en dan morgen maar kijken of er nog mest is ik heb wel op de markt staan maar ja dat is niet voor prijzen dat ik denk dat dat er lang blijft staan.
    Ik doe op de akker 2 rondjes op grote velden en dan zo snel mogelijk op kleine velden de woelige laat ik klein. En suzi gebruik ik ook zoveel als ik kan missen want ik wil wel genoeg voor de mammoetbomen houden.
    Heb bos laat ik gewoon met bomen als ik tijd tekort denk te komen kan die als nog leeg gehaald worden.

8. nicolle73

15

de di zal ook een probleem worden. dat word echt aanpoten

effe wat anders. de vader van mijn schoonzus ligt kritiek.

9. hulst

16

O, bah wat heeft hij? Ken je die man goed? Is het van jou kant of van vedat zijn kant?

10. nicolle73

17

van mijn kant. hij heeft een zware longontsteking met een bacterie wat ze niet weten wat het is. hij is gisteren van Weert naar Maastricht gebracht naar de ic. dus dan is het echt ernstig

11. hulst

18

Die stomme bacterieen daar hoor je tegenwoordig toch veel over dat ze die in het ziekenhuis krijgen of had hij hem al voor hij er kwam?
    Ik hoop dat de medicijnen aanslaan en dat ze het goede vinden!

12. nicolle73

19

ik hoop ook dat het goed komt. we kunnen alleen maar afwachten.

weer effe wat anders. morgen krijgen we de nieuwe auto

13. hulst

20

Voor vedat? Wat voor een?

Ik moet vandaag de oudste ff naar de hogeschool brengen ik hoop dat ik voor die tijd nog ff het event kan starten maar moet allemaal lukken. Ben wel laat thuis wordt dan wel haasten om op tijd eten op tafel te krijgen maar ik ga gewoon wat eerder bij m'n ouders weg dan kan ik vast wat voor bereiden.

14. nicolle73

21

een bmw

ben je dan wel thuis om 2 uur?

15. hulst

22

Ja ik wil rond 1 uur bij m'n ouders vertrekken ik moet dan ook nog wat boodschappen opruimen die gekoeld moeten staan en dan wat aan het eten doen en het event starten:p ik wil uiterlijk 14.15 gaan dus het is te hopen dat het op tijd start:oops:

16. nicolle73

23

pff wat heb je het druk.

paardrijden gaat vandaag niet door. ze is ziek

17. hulst

24

dat is jammer.

De auto is trouwens ook het merk van mijn mannetje. Wat is het voor serie? Die van mij rijd een 3-serie maar geen nieuwe hoor.

18. nicolle73

25

bmw 430 grand coupe

19. hulst

26

pffff doe maar luxe ;) En die is dan voor jou en welke rijdt je mannetje danxDxDxD

ps ik doe ff een rondje over het net met de middelste.

Wanneer moet je nu weer rijden?

20. nicolle73

27

was het maar zoxDxDxD

dus je weet wat voor auto het is? ik moest het vragen net want ik ben er helemaal niet in thuis