Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

4

Dat geloof ik graag het is ook alweer ff geleden zal wel spierpijn zijn morgen ;)

Dit is de middelste en dit was de 1e x en gelijk binnen. De oudste heeft de theorie ook in 1x gehaald hij moet nu alleen voor de 3e rijexamen doen :(

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

5

oh is het de andere van de tweelingxDxD

maandag moet ik bij de andere lessen.
    waar ik vandaag heen g krijg ik ook grondwerk aangeleerd.
    daar ga ik dadelijk 2 keer heen en als ze me goed genoeg vind dan mag ik alleen gaan rijden wanneer ik wil.

3. hulst

6

Ja lastig he om ze uit elkaar te houdenxDxD

Is het wel dezelfde manege? Of een andere en is die goedkoper? Of als je helpt paarden verzorgen mag je dan net rijden wat je wil?

4. nicolle73

7

ja is goedkoper en ik kan vaker gaan. ook krijg ik 2 keer per week rijles. en dezelfde dag grondwerk. en dat voor 12.50.
    nu les ik voor 20 euro.
    die andere manege is ook een privestal. een meisje heeft 4 paarden en die kan wel wat hulp gebruiken.
    is alleen een half uur rijden. dat is minder

5. hulst

8

Kun je nu buiten je les om nog niet wat langer blijven rijden dan? Hoe ben je aan dat adres gekomen is het ook nog dichter bij?

6. nicolle73

9

via internet. ze zocht iemand als bijrijder. de stal waar ik ging is maar 10 min hier vandaan. de nieuwe stal is een half uur rijden

7. hulst

10

Dat is wel jammer maar ja een half uur valt nog goed te doen toch?

8. nicolle73

11

ik denk het wel. kost alleen veel benzine. ik denk zo een honderd euro per maand als ik 3 keer per week zou gaan

9. hulst

12

Als je dus die dichter bij met de fiets zou kunnen gaan zou die dan weer goedkoper zijn miss. maar daar kun je niet rijden wanneer je wil denk ik of wel? En als jij met de fiets er naartoe zou gaan dan zou je al te moe zijn om nog eens te gaan rijden of niet?

10. nicolle73

13

met de fiets is niet te doen. ik niet eens een fietsxD

11. hulst

14

Nee dan valt het niet meexD Ik bedoelde op de fiets naar die die 10 min bij jou vandaan is ;)

12. nicolle73

15

dan ben ik zeker een uur aan het fietsen. dat zijn wegen waar je 70 en 90 mag. dat is echt te ver

13. hulst

16

Ja dat schiet niet op dan.

Ik ga zo sluiten en de middelste uitzwaaien. Dan ga ik de jongste roepen en truus uitruimen keesie leeghalen en was hangen.
    Dan boodschappen doen en dan bij m'n ouders aan het werk dus ik zou best met jou willen ruilen ;)

14. nicolle73

17

dat geloof ik graag.
    is het goed als ik je een duifje stuur voor vanmiddag?

15. hulst

18

Ik ben rond 15.00 uur thuis miss iets eerder omdat ik ook wat eerder ga. Maar stuur die duif maar ;)

Een fijne dag en tot morgen en heel veel plezier met rijden!!!

doei ;)

16. nicolle73

19

jij ook een fijne dag en tot morgen.;)

17. hulst

20

Dank je.

Doei :)

18. nicolle73