Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

2. Polka2dance

Polka2dance Levende forumlegende

51

3. nicolle73

4. .AnnieH.

.AnnieH. Doorzetter

53

hoi hoi...

5. nicolle73

54

hoi annie
    dat is lang geleden

6. .AnnieH.

.AnnieH. Doorzetter

55

ja het is zeker lang geleden...werd hoog nodig tijd dat ik weer eens langs kwam...;)

7. nicolle73

56

hoe is het met de hernia?
    en heb je een laptop gekregen omdat je veel moet liggen?

8. .AnnieH.

.AnnieH. Doorzetter

57

met de rug gaat het best goed.. heb nog heel veel last van mijn been door de hernia...eerst had ik altijd kramp in mijn hele been maar nu alleen nog heel veel spierpijn..mag niet te lang staan en zitten....en de nodige medicijnen nemen..

ja ik verveelde me behoorlijk...je kan zo goed als niks....zit/lig je maar wat op de bank met de mobiel te prutsen...gelukkig had ik nog een spaarpotje en konden we deze laptop kopen....:D;)

9. nicolle73

58

mijn broertje heeft ook hernia. zit al vanaf oktober thuis. hij krijgt komende week een spuit. heb jij die ook gehad?
    echt handig een laptop;)
    en wie doet er poetsen en koken bij je???

10. .AnnieH.

.AnnieH. Doorzetter

59

nee ik heb alleen medicijnen en fysio... heb er nu 4 weken last van en ze hadden het er over dat het wel 6 weken kon duren voordat je je beter ging voelen..dus nog 2 te gaan...zucht...
    sandra helpt heel veel en mijn man is nu thuis vanwege de lammerij..komt mooi uit ..;) anders is mijn zus er ook nog die mij wel wil helpen...maar ik hoop dat ik het snel zelf weer kan doen..duurt me veel te lang...

11. nicolle73

60

dat duurt echt lang zeg.
    en niet fijn als je ziet dat je veel in huis moet doen en niks kunt. echt frustrerend
    hoe gaat het met het lammeren?

12. .AnnieH.

.AnnieH. Doorzetter

61

ja vindt het echt niet leuk..ik lig maar op de bank en de anderen doen alles...balen

gaat redelijk met de lammerij... een paar vroeg geboortes gehad maar verder gaat het goed... hebben 1 aan de fles...

13. nicolle73

62

jij kunt ze ook niet de fles geven. ben maar blij dat het er maar eentje is

14. .AnnieH.

.AnnieH. Doorzetter

63

dat doe ik wel hoor... ik strompel naar het hok... ff op de hekken hangen(uitrusten) lam drinken geven en dan weer zien dat ik in huis kom en kan liggen...

15. nicolle73

64

pffff
    dat meen je niet.
    zet het lam naast de bank. is makkelijker:pxDxD

16. Polka2dance

Polka2dance Levende forumlegende

65

17. .AnnieH.

.AnnieH. Doorzetter

66
    ja ik moet zo nu en dan al eventjes bij de schaapjes kijken...kan ik niet laten...dan maar wat meer pijn...;)
    haha...ze hebben me het lam wel laten zien in huis... maar daarna toch maar weer in het hok gedaan...tis hier een beetje warm voor het beestje...

hoi polka

18. nicolle73

67

ja zijn toch een soort huisdieren

ik moet sluiten. moet het eten gaan klaar maken. ben je er straks nog?

19. .AnnieH.

.AnnieH. Doorzetter

68

vast wel.. ;)

20. nicolle73

69

dan sluit ik nu. tot strakjes;)