Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

63

Ze kan het goed in zich opnemen maar rekenen is ze helemaal niet goed in en ze heeft een laag werktempo. Ze leert veel moeilijker dan dat de jongens hier doen.

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

64

maar toch de mavo. echt goed van haar. niet iedereen kan het zo makkelijk. ik helaas ook niet

3. hulst

65

Ze moet er echt wel veel voor doen hoor al vanaf groep 2 dat ik haar moest helpen en extra oefenen.
    Bij mij ging het makkelijk maar ik heb er niet uitgehaald wat er in zat. Ik heb LHNO (huishoudschool) op mavo niveau gedaan maar nooit wat geleerd of huiswerk gemaakt.
    De jongens leren ook echt wel maar gaat het ook nog vrij makkelijk af als ik kijk wat ze allemaal moeten leren:eek: Ik wil echt niet terug naar school:p

Ik bekijk het rooster etc. ff met de jongens tussendoor hoor en ik ben ook nog steeds aan het oogsten

4. nicolle73

66

ik ging niet graag naar school omdat het allemaal zo moeilijk ging. ik moest er veel voor doen en dan nog lukte het niet.

5. hulst

67

Zo heeft mij dochter dat ook wel hoor maar er lukken gelukkig ook wel dingen bij haar.

Ik heb op de hogere scholen de tijd van m'n leven gehad op de basis school niet daar had ik echt een hekel aan.

6. nicolle73

68

ik ben nooit graag gegaan. ook niet de lagere school. voelde me altijd anders dan de rest.

7. hulst

69

Ze behandelde mij anders dan de rest op de lagere school daardoor ben ik een echte bitch geworden en kan ik goed van me aftuffenxD

8. nicolle73

70

waarom dat dan????

ps ik heb nu 117 miljoen:p

9. hulst

71

Omdat ik dik was werd ik gepest maar ik liet me niet op mijn kop zitten ;)

Ik 21:oops::p

Heb je bij bommel gezien wat zou daar gaan veranderen met die body text of zo staat er bij jou ook?

10. nicolle73

72

ja dat staat ook bij mij. heb je gezien dat vandaag bbd is?

was je dan zo dik?

11. hulst

73

Ik weet het niet maar je weet ik vind mezelf nu nog niet echt slank dus dat moet je niet aan mij vragen ik heb daar geen kijk opxD

Raar he die bbd ik gokte al kameleon maar ff vandaag afwachten maar ik hoop toch dat er een faq komt miss hebben we het toch nodig voor het event maar het blijft vreemd omdat we het net van het weekend gehad hebben.

12. nicolle73

74

ik denk ook dat het voor het event is. maar even afwachten op de faq. ik hoop dat die dan ook om 10 uur online komt

13. hulst

75

Dat hoop ik ook! Als we het niet voor het event nodig hebben ga ik nu niet fokken jij wel?

14. nicolle73

76

ik wel. ik heb nog 700 sv en genoeg dieren

15. katbla

katbla Forum freak

77

alleen effe goedemorgen zeggen...het spel is hier zooo traaaaag......ga gelijk afsluiten...

de oudste gaat vandaag nog niet naar school, gisteren weer hele dag verhoging gehad.....:sleepy:

en weer een BB, ik weet niet wat ik er van moet vinden..........

een fijne dag..groetjes...........

16. nicolle73

78

beterschap en tot morgen, doei

17. hulst

79

Beterschap katbla en succes met je farm ik hoop voor je dat hij straks weer sneller is ;)

18. nicolle73

80

dat was snelxDxD

19. katbla

katbla Forum freak

81

bedankt..........hoop dat het vandaag beter wordt, qua gezondheid en het spel...;)

doei...........

20. nicolle73