Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

3. venus261256

4. nicolle73

5. venus261256

6. nicolle73

7. venus261256

8. nicolle73

9. venus261256

10. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

11. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

43

12. nicolle73

44

goedemorgen

13. hulst

hulst Levende forumlegende

45

Goedemorgen. Goed weekend gehad? Hier ging het.........

14. nicolle73

46

duc weer thuis???

15. hulst

47

Ja gisteren morgen gelukkig. Ik had rond gelopen (zoals we ook wel eens met hem lopen) toen thuis koffie en maar weer de fiets gepakt en rond 9.30 toet toet.............komen de buren hem terug brengen die kwamen hem tegen toen ze naar de kerk gingen. Wat en k.....nacht zeg.......iedere x denk je weer wat te horen. Zaterdag avond ook vanaf hij weg was iedere x maar weer de auto pakken en toch maar nog ff daar of daar gaan kijken. Maar niet te doen in het donker.

16. nicolle73

48

hoe lang is hij weg geweest?
    en hoe is hij ontsnapt?

17. hulst

49

Hij ligt in de avond altijd in het klompenhok (je weet het is een erf hond) en daar blijft hij altijd lekker liggen want hij slaapt 's avonds meestal maar er is hier voor ons huis een poes aangereden..........miss heeft het daarmee te maken. Een buurvrouw was net haar hond aan het uitlaten en zei dat Duc jankte wij denken dat 1 van onze poezen hem gekrabd heeft of zo en hij daardoor in paniek is geraakt of zo. We hebben overal wel schrikdraad maar als hij ergens achteraan wil vergeet hij dat. Ik heb ook niets gehoord ik zat lekker met mijn oortjes in..........nou dat durf ik nu ook bijna niet meer. We hebben nu 's avonds het klompenhok maar dicht en nu ook totdat het licht wordt.

18. nicolle73

50

ondernemend beestje:wuerg:xD

19. hulst

51

Ja maar nu ligt hij lekker op zijn kussen. Hij vindt het best dat de deur dicht zit. We waren eerst bang dat hij de boel ging slopen............dat kan natuurlijk nog komen als hij weer uitgerust is of in de pubertijd komt.

20. nicolle73

52

dan maar belangrijke dingen weg halen