Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

89

dus voor ieder wat wils. dat klinkt als een geslaagde avond.
    wij zijn gisteren gaan bbquen bij familie van mijn mannetje. was wel gezellig.

2. hulst

hulst Levende forumlegende

90

Dus niet de hele avond turks gepraat?
    Was het laat geworden?

3. nicolle73

91

6 uur ben ik gegaan. ik moest de jongste nog ergens heen brengen. dus ik was om 7 uur thuis.

4. hulst

92

Dus dat kon mooi zo. Dus jullie zijn met 2 auto's gegaan of is het heel dichtbij?

5. nicolle73

93

met 2 auto's
    ik heb mijn beste vriendin van de lagere school via fb weer gezien. we spreken binnenkort af. heb er echt zin in

6. hulst

94

Ik had het gezien op fb. Woont zij in de buurt of spreken jullie halverwege af?
    Hoe is het met haar? Is ze getrouwd of woont samen?

7. nicolle73

95

ze woont een half uurtje van mij af. ze woont alleen en heeft een lat relatie. ze werkt op een school op de administratie. gaat goed met haar.

we spreken bij haar in de buurt af. is makkelijker

8. hulst

96

Hoe lang heb je haar niet gezien?
    Ik heb geprobeerd om op fb een vriendin van het kmbo te vinden maar dat is tot nu toe nog niet gelukt.

9. nicolle73

97

ik denk zeker 20 jaar. ik heb haar nog eens gezien toen ik rond de 20 was.

10. hulst

98

En klikte het toen nog steeds?

11. nicolle73

99

dat weet ik niet meer. maar nu wel. ze zei alsof we elkaar gisteren gezien hadden. en dat gevoel had ik ook. dus het klikt echt weer

12. hulst

100

Leuk jo! Weet ze van je vermoeidheid? Of heb je dat altijd gehad?

13. nicolle73

101

nee dat weet ze niet. toen wist ik ook nog niet wat ik had. toen was ik nog gek>:(

14. hulst

102

Zeiden ze dat tegen je??? Wat zul je je toen extra ellendig hebben gevoeld en niet begrepen.

15. nicolle73

103

ja echt vervelend. ik moest me erover heen zetten. het was een gewende geworden. en ga maar door. pas in 2004 heb ik een diagnose gekregen

16. hulst

104

Hoe oud was je toen? En vanaf welke leeftijd had je zelf zoiets ik ben teveel moe?

17. nicolle73

105

dat is begonnen op mijn 15e dat ik het echt ging merken. ik ging altijd als eerste naar bed.

18. hulst

106

had je moeder het ook door? Waren jullie toen nog bij je vader of allang niet meer?

19. nicolle73

107

toen waren we al weg.
    nee mijn moeder had het niet in de gaten. dacht dat ik gewoon meer slaap nodig had

20. hulst

108

Heeft zei je wel altijd kunnen begrijpen? Lijkt me ook moeilijk als de dokter zegt zus en jij zo dan gaan verstand en gevoel tegen elkaar in werken.