Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Polka2dance

Polka2dance Levende forumlegende

83

2. lieke_

lieke_ Forum freak

3. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

85

4. Polka2dance

Polka2dance Levende forumlegende

86

5. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

87

goedemorgen

6. hulst

hulst Levende forumlegende

88

Goedemorgen

7. nicolle73

89

wat ben je vroeg?

8. hulst

90

Ja was voor de koffie niet geweest maar wel om een uur of 2 vannacht. Had truus al aan dus ik denk....
    Lekker geslapen? Ik niet zo. Kon na 2 uur nooit meer in slaap komen. Had het zo koud kon zelfs in het waterbed niet warm worden.

9. nicolle73

91

je wordt toch niet ziek he

10. hulst

92

Ik voel me niet ziek hoor heb dat wel vaker en kan dan door de kou gewoon niet in slaap komen. Ben echt een stomme koukleum.
    Help me volgend jaar denken dat ik niet met de top meedoe :(

11. nicolle73

93

doe je mee?
    dat meen je niet:wuerg:

12. hulst

94

Ja weer een ondoordachte spontane actie. Heb me toch al een hoop geleverd maar ben bang dat het niet genoeg is. Heb vorig jaar helemaal niet bijgehouden wat de laagste geleverd had. Zit rond de 700ste plek dus kan nog wat zakken ;)

13. nicolle73

95

ik zal je een lentekrans sturen. dan kun je daar wat voor kopen
    ik ga duimen dat je het haalt
    hoeveel bd heb je??

14. hulst

96

Nu nog 50 miljoen van de 300 miljoen:oops: Had me zo voorgenomen om alleen van papegaaienveren mee te doen als ik die genoeg zou hebben maar ik wist best dat ik daar niet genoeg van had. Wil de schuur ook weer niet helemaal leeg hebben zoals de vorige xxD

15. nicolle73

97

waar ben je aan begonneno_O

16. hulst

98

Ik heb geen ideexD Hoop nu toch wel dat het gaat lukken hoor. Bedankt vast voor de krans maar ben er zelf aan begonnen is m'n eigen schuld dat ik straks weer failliet ben:wuerg:;)

17. nicolle73

99

heb je nog veel in de schuur?

18. hulst

100

Ik kan hier en daar nog wel wat afsnoepen maar de lekkere schieters zijn er wel zo goed als uit. Wil van bomen graag 500 overhouden en van gewassen graag 5000. Kan van de farm van de gewassen nog best wat leveren hoor maar heb nu geleverd en eerst maar eens kijken hoe hard ik zak. Hoef echt niet op die plek te blijven al heb ik plek 999 ben ik al heel blij ;)

19. nicolle73

101

hoe lang duurt het nog?

20. hulst

102

Tot morgen 2 uur en volgens de kalender begint er morgen om 3 uur alweer een nieuw event. Dus vandaag miss een faq.