Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

54

2. hulst

hulst Levende forumlegende

55

Goedemorgen

3. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

56

goedemorgen

4. hulst

57

Hoi. Waait het bij jullie ook zo?

5. nicolle73

58

ja echt hard pfff

6. hulst

59

Ga vandaag lekker met de auto. Ben vrij moet weer naar die oude tante zeg maar.

7. nicolle73

60

oh ja die zuurpruim:p

8. hulst

61

Nou dat valt nog wel iets mee maar ze hoort niets meer en ziet ook niets meer en dat zegt ze alleen maar en verder heeft ze er ook niet veel aan. Maar dan aan het einde zeggen ik heb er zo van genotenxD Ach het is best een lieverd hoor. Wie weet hoe ik zelf ben als ik de 94 mag halen. Ik ben nu al bijna zo erg:p

9. nicolle73

62

oh ik dacht die andere;)
    ik wist niet dat je je schoonmoeder bedoelde:wuerg:

10. hulst

63

Nee die bedoel ik niet die is pas 93:p Ik bedoel de oudste zus van mijn moeder. Mijn moeder is de jongste en m'n tante de oudste alles wat er tussen zat is al overleden. Ze schelen bijna 20 jaar want mijn moeder is 75.

11. nicolle73

64

was je moeder een nakomertje?

12. hulst

65

Ja best wel ;) een oorlogskind. Ze is in 1942 geboren.

13. nicolle73

66

mijn moeder was van 37
    die had wel herinneringen eraan. je moeder ook?

14. hulst

67

Alleen maar heel vaag maar ze hebben het er eigenlijk nooit over. Ze kijken ook nooit wat erover. Mijn vader is van 41 maar die is de oudste. Je moeder heeft het dus heel bewust meegemaakt. Is er veel gevochten waar zij toen woonde?

15. nicolle73

68

viel mee. ze herinnerde dode paarden op de weg en duitsers die terug gingen naar duitsland en alles mee namen

16. hulst

69

Mijn schoonmoeder heeft het ook heel bewust meegemaakt maar die was heel bang. Ze heeft wel eens verteld dat ze moest stoppen voor controle maar toen uit angst heel hard is weggefietst en dat er toen wel schoten zijn gevallen. Ze had niets te verbergen hoor maar het is altijd een heel angstig vrouwtje maar daar doe je niets aan.

17. nicolle73

70

oh wat akelig. ik zou ook weg fietsen brrr

ik wil aan die tijdsquest beginnen van baha
    hoeveel bomen heb jij op gezet?

18. hulst

71

Ik heb toen eerst alle xxl bomen ervan op gezet als ik daar de helft van had dan zorgde ik eerst dat die klaar waren voordat ik de wekker zette zeg maar. Als ik minder had kocht ik bomen bij in het mandje maar dan zorgde ik er vaak voor dat ik het hele aantal bij elkaar had ik gebruikte toen ook veel suzi en soms turbo.

19. nicolle73

72

dan zal ik dat ook maar doen

20. hulst

73

Ik krijg altijd de kriebels van die dingen dus ik probeer ze met aanzetten ook klaar te hebben ;) Anders ben ik steeds in de weer omdat ik denk dat anders de tijd verlopen is.