Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

2. owl.

owl. Levende forumlegende

22

3. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

4. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

24

goedemorgen

5. hulst

hulst Levende forumlegende

25

Goedemorgen ;) Moet ff oogsten.

6. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

26

Goodmorning u 2

7. hulst

27

Goedemorgen diaan. Ik denk dat nicolle er vandoor is. Ik was net te laat vertelde de duif.
    Heb je nu beter geslapen?

8. Lady-Dee

28

Ik lag dus toch weer om 21.15-21.30u gestrekt. Op mijn 2 vrije dagen nog vroeger op als dat ik moet werken en toch wel een vermoeiend dagje achter de rug, constant in de weer geweest totdat ik ging zitten en toen tja bam was ik weg. Ik heb vannacht ook pas om 01.15u gefarmpt toen ik me vd bank naar mijn bed gesleept heb. In bed maar lichtjes geslapen, veel gedraaid enzo.

Jij ?

Nou weten we niet hoe haar wijnavond was of jij wel ?

9. hulst

29

Ik stuur je zo ff in een duif wat ze mij schreef. Ik had haar gisteren een duifje gestuurd en ze had het in het antwoord geschreven ;)
    Ben tussendoor nog ff aan het ballen gooien hoor. Heb de wolkenrij compleet en de gb's binnen.

10. Lady-Dee

30.

Is goed.

Nou wat ben jij goed bezig zeg. Ik moet nog ballen gooien. Kep er 7 en nog 3 in de molen. Ik weet niet of ik die wolkenrij ga halen, ik vrees het :wuerg:.

Wilde ik vannacht nog op de valreep dat pakket van € 0,99 kopen, werkte de ideal niet, jammer maar helaas. Ik heb wel een melding ervan gemaakt maja heb ik niets meer aan.

11. hulst

31

Dat is jammer. Heb je nog niet wat sv wat je er tegen aan kan gooien? Hoeveel moet je nog om de wolkenrij compleet te hebben.
    Als ik jou was zou ik wel vast de wolkenrij nemen als je kan dan. Dan kun je miss met ruilevent de items bij elkaar krijgen.

12. Lady-Dee

32

Op het moment moet ik nog 601, maar ik moet nog 7x gooien en nog 3 in de molen. Oh dus dat heeft toch zin om die wolkenrij te kopen. Heb ik eerder wel gedaan, maar nooit meer iets compleet gekregen. Maar ben er ook niet zo actief mee bezig eerlijk gezegd. Meestal geen of te weinig tijd haha. Dat moet je je ook al noteren en bijhouden.

13. hulst

33

Valt inderdaad niet mee met een baan maar wie weet heb je een x geluk.
    Ik ga op de bank hangen diaan. Heb een beetje de griep te pakken denk ik. Een fijne dag en tot de volgende x ;)

14. Lady-Dee

34

Oh meid toch, beterschap. Toch een fijne dag en tot snel. Doeiiiiiii

15. hulst

35

Dank je. Tot snel ;)
    Doei

16. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

17. janniekwak