Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

66

2. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

67

3. -doppie-

68

4. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

69

5. -doppie-

70

6. hulst

hulst Levende forumlegende

71

Goedemorgen

7. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

72

goedemorgen

8. hulst

73

Goedemorgen, sorry ik was al druk met de was.
    Moet er zo nog weer een andere in doen. Wil ff een hoop buiten hangen vandaag heb gisterenavond nog wat gewassen dus er ligt een voorraad om naar buiten te gaan. Wordt vandaag lekker weer zeggen ze dus vandaar ;)
    Heb je goed geslapen? Ik wel.

9. nicolle73

74

19 graden8)

ik heb ook goed geslapen

10. hulst

75

Ik denk dat ik vanmiddag ook maar ff de tuin in ga. Daar is nog zat te doen ;)

Jij nog plannen voor vandaag? Vanmorgen met m'n zus lopen die is om 8 uur al hier. Daarna naar de kapper en daarna koffie drinken bij die vriendin uit m'n oude woonplaats weet je wel waar die kinderen eerst bevriend mee waren.

11. nicolle73

76

ik ga hier aan de gang en ook buiten wat doen. gisteren heeft mijn mannetje al veel onder de overkapping gedaan. dat is wel fijn
    heb jij weer een druk dagje vandaag

12. hulst

77

Ik kan me vanmiddag net zo druk maken al ik zelf wil haha. En van koffie drinken wordt ik niet moe hoor ;)

Heb gisteren dat stuk gelopen wat ik normaal met m'n zus loop ik dacht dat ze tegenwoordig aardig door liep maar alleen doe ik er nog een kwartier korter over en ik had de hond bij me en die moet onderweg wel eens stoppen.

13. nicolle73

78

is je zus slecht ter been dan?

14. hulst

79

Nee die heeft van alles. o_Ok net als jij heel er moe maar ze kunnen er bij haar geen naam aan vast plakken. Ze heeft ook een schildklier die niet meer werkt en ook artrose.

15. nicolle73

80

dan is ze al flink aan het sukkelen. hoe oud is ze?

16. hulst

89

Ze is al vanaf haar 20e denk ik dat ze last van haar schildklier heeft. Ze is 49.
    Die vermoeidheid kan ook door de schildklier komen alleen willen artsen daar niets over weten. Maar de schildklier stichting wel.

17. nicolle73

90

zo vervelend als je al zo jong ziek bent.
    heeft ze ook nooit gewerkt?

18. hulst

91

ja wel vertel ik zo eerst ff nog een ander was in de machine ;)

19. nicolle73

92

is goed. ik ga nergens heen:music:

20. hulst

93

Ze heeft geleerd voor bejaardenverzorgster. Daarna heeft ze gelijk werk gekregen op haar stage plek en was toen gelijk waarnemend hoofd maar toen had ze al last. Ik weet niet hoeveel jaar ze daar heeft gewerkt maar wel een aantal jaar miss. een jaar of 5. Later toen m'n neefje er was heeft ze nog bij de AH geprobeerd te werken maar ze was meer ziek dan aanwezig.