Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

9
    ja al best veel

2. hulst

hulst Levende forumlegende

10

Ik ben met de 1e van 4 bezig.

3. nicolle73

11

daar ben ik ook. nu heb ik gewassen te weinig
    heb me al omgekleed

4. hulst

12

ik kom ook gewassen tekort ik moet nog 18 landkaarten maken of de 1e af te hebben. Ik had niet zoveel sm dus gaat het wat rustiger aan dit x ;)

Hoe laat ga je? Had je gisteren zelf afgezegd?

5. nicolle73

13

9 uur moet ik daar zijn
    ja want anders moest ik alleen rijden. en dat is nogal lastig omdat het paard niet blijft stil staan met opstijgen

ik heb nu 34 veermuizen. ben bang dat het nog te weinig is om de fok af te krijgen

6. hulst

14

En heb je al 300 miljoen bd?? Volgens mij verkoop je altijd nog meer dan dat je fokdieren kooptxD

Ik zit nu moeizaam op de 143 miljoen. Maar heb al wel veel zin in de volgende bbd:p

7. nicolle73

15

ik heb nu 273 miljoen. en idd ik verkoop meer dan dat ik koop;)
    aardappels zijn hier nu 300 bd dus daar verkoop ik veel van. heb nog 80.000 aardappels xD

8. hulst

16

Wat een prijs voor een pieper zegxD

9. nicolle73

17

wat doet die bij jou op de markt?

10. hulst

18

Bedankt voor de tip ik heb ze er net voor 325 opgezet maar ik heb nu ruim 8.000 ik ben net bezig om zoveel mogelijk op de 10.000 te krijgen ik had tot de basilicum maar is moeilijk bij te houden hoor vooral met gezin en werk tussendoor.

11. nicolle73

19

vooral omdat de alchimist ook nodig heeft is het moeilijker geworden. ik hou het ook niet meer op peil

12. hulst

20

Ik heb de alchemist klaar. Heb gewoon producten op de markt gekocht om in te leveren :p

Had het nog niet geschreven of de aardappelen al verkocht nu voor 335 erop staan.

13. nicolle73

21

ja de piepers gaan als warme broodjes:p

14. hulst

22

Inderdaad dan maar straks na het event veel piepers poten:)

15. nicolle73

21

gelukkig duren ze niet zo lang
    en als je de veredeling gebruikt verkort het de tijd ook goed

16. hulst

22

heb jij overal al de veredeling van? Ik bijna nergens van.
    En ik doe ze zaaien als ik de wolkenrij heb die 1 groente meer geeft die van die vogelverschrikkers.

17. nicolle73

23

ja van bijna alles. het scheelt echt in tijd hoor. de mais duurt bij mij een uur ipv 1.15
    en als ik daar genoeg van heb dan zet ik de veredeling aan van een andere. levert je ook meer ep op.;)

18. hulst

24

Als ik het probeer wel weer eens dan krijg ik of een klein beetje gewassen terug of beter resultaat met mest nou dat gebruik ik echt niet met aardappelen of mais:sleepy:

19. nicolle73

25

heeft mij ook veel gekost hoor. echt duizenden gewassen voor de veredelingen. maar het levert echt wat op hoor

20. hulst

26

Ik ga nu eerst voor voorraad en bd's en van die bd's wil ik fokdieren kopen en als ik dat op orde heb kijk ik wel weer eens naar die veredeling miss.
    Hier storten de prijzen van de aardappelen in ik denk dat ze wakker worden bij mij op de markt ;)