Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

8

Die 2e wolkenrij die heb je dan al volgens mij heb je die ook al vol.
    Ik heb de wolkenrij van nu al compleet. Bij m'n vriendin gaat het ook niet zo lekker. Ben ik vanmorgen aan het vissen geweest maar ik zal haar zeggen dat ze langere stallen erop moet zetten die geven mee kans op di's. Die lokveren zijn niet om aan te slepen gaat echt traag dat vind ik ook hoor.

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

9

ik heb ook stallen erbij gezet. hopelijk krijg ik er nu meer. de rest heb ik genoeg alleen de lokveren

3. hulst

10

Ik ook van de rest zat.
    Maar ik ga nu alleen nog maar voor de luxe en jij?

4. nicolle73

11

ja ik ook. dat is het beste om snel de punten te krijgen

5. hulst

12

ja volgens mij ook.
    Gaat je vast wel lukken het duurt nog 103 uur dus.......

6. nicolle73

13

tijd genoeg
    is bij jou het voer ook zo duur? ik verdien er heel goed aan;)

7. hulst

14

Ik weet het niet dat verkoop ik bijna nooit en nu zeker niet omdat ik alleen voor de stallen maak die ik op heb staan. Mijn gewassen voorraad wil ik eerst nog ff wat opkrikken.

8. nicolle73

15

dat is jammer. is echt goed aan te verdienen. ik heb nu 164 miljoen. en jij?

9. hulst

16

98 miljoen.
    dus inhalen gaat niet meer lukken ;)

10. nicolle73

17

dat weet ik niet:oops:

dat zijn wel mooie prijzen. ik denk dat ik voor sv ga en gb. en jij?

11. hulst

18

Ik ga kijken wat ik te pakken kan krijgen het liefst heb ik alles:pxD

Moet ff de jongste roepen en de oudste uitzwaaien dus het duurt ff.

12. nicolle73

19

doe maar op je gemak. ik ga nergens heen:p

13. hulst

20

Ik blijf niet al te lang meer. Ik hoef vandaag niet te werken maar m'n ouders komen ff een bakkie doen. Eerst zouden m'n tante (92 dement, bijna blind en bijna doof) met m'n nicht ook komen die kunnen alleen nog maar op woensdag omdat m'n tante de rest van de week naar dagopvang gaat. Mijn nicht heeft heel erge reuma dus vandaar dat ze zo vaak gaat maar ze vindt het heel leuk daar.
    Maar m'n nicht belde gisteren af. Er was pas borstkanker bij haar ontdekt en ze wordt nu bestraald ze had eerst zoiets ik laat het doorgaan maar nu belde ze gisteren ze vond het toch wat teveel worden nou dat begrijp ik wel. Zij is volgens mij in de 60 en iedere dag naar het ziekenhuis dan heb je meer zin om thuis te zijn denk ik dan. Dus dat is verplaatst maar wil wel ff het huis door voor m'n ouders komen als die dan weg zijn heb ik miss wat tijd voor mezelf :p

14. nicolle73

21

pff wat heftig. wel begrijpelijk dat ze niet komt.
    en wel fijn dat je vandaag vrij hebt. dat mag ook wel eens. hoe laat komen je ouders

15. hulst

22

Geen idee ik denk zo rond 10 uur maar het geeft niet zo heel veel nu als ik niet klaar ben ;)

16. nicolle73

23

dat zullen ze heus wel begrijpen:p

17. hulst

24

Ja wel hoor.
    Ga zo als het wat lichter is eerst ff wat hout voor de kachel halen maar wacht liever nog ff hij brand nog en er loopt daar wel eens een rat of zo en die kom ik liever niet tegen :p

18. nicolle73

25

vangt die kat van jullie geen ratten?

19. hulst

26

Alleen kleintjes maar de hond vangt ze wel. Ik weet niet of ze er nu zijn hoor maar van de zomer wel toen heeft de hond er wel een stuk of 6 gevangen. Maar nu hebben we de kippen weggedaan wij dachten dat ze op het voer van hun afkwamen. Het zat wel in een ton maar dat ze bij de kippen het eruit haalde en die kippen knoeien ook best veel.

20. nicolle73

27

dus jullie hebben de kippen weg gedaan alleen om de ratten?