Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

51

2. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

52

3. -doppie-

53

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

54

5. -doppie-

55

6. Lady-Dee

56

Truste Doppie, ik ga ook mijn mandje opzoeken.

7. owl.

owl. Levende forumlegende

57

8. -doppie-

58

9. m.s.e66

m.s.e66 Actieve auteur

10. hulst

hulst Levende forumlegende

60

Goedemorgen

11. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

61

goedemorgen

12. Lady-Dee

62

Goodmorning ladies, ben om 4.20u wakker geworden door mijn vriend die opstond om wat te gaan drinken. Daarna begon hij te hoesten en toen was het voor om. Dus ben ik nu maar opgestaan zodat ik nog 1 vd weinige keren met jullie zo vroeg op de ochtend kan kletsen hihi voordat het gedaan is met de pret.

Ik heb gisteren trouwens wel nog alledrie neonstallen kunnen bemachtigen. De wolkenrij laat ik aan me voorbij gaan. Jullie 2 hebben ook de wolkenrij hè. Het hele event af zeg maar.

13. nicolle73

63

goedemorgen diaan

ja die heb ik

14. Lady-Dee

64

Morrige mup. Jij bent goed bezig en ook naar geleveld naar 99, sjiek hè. Zou Hulst al bij de groenteman aan de lippen hangen xD.

15. nicolle73

65

ha ha nee dat is alleen op zaterdag

16. Lady-Dee

66

Och jij !? Ik d8 die woont in een heel modern dorp/stad die staat daar ook doordeweek.......écht alleen op zaterdag.......ja !? Dan is ze met Truus aan de slag.

Jij lekker veel paardgereden dit weekend !? Wanneer ga je nu weer ? Straks heb je ook een afspraak hè. Zeker geen zin om te gaan of valt het wel mee ?

17. nicolle73

67

niet veel zin omdat ik moe ben van het rijden.
    ik wil woensdag weer gaan maar dan ga ik dus echt alleen rijden. ben benieuwd hoe dat is
    heb je zin om mee te gaan diaan?

18. Lady-Dee

68

Maar je zegt niet weer af hè !!Hoelang ben je gisteren geweest ? Das wel spannend lijkt helemaal alleen, maar aan de ene kant ook wel weer een uitdaging niet ?

Ik moet woensdag sowieso sporten, maar ik heb daar toch niets aan. Ik ga daar niet op zitten. Ik kan geen paardrijden. Ik loop je alleen maar in de weg.

19. nicolle73

69

nee ik ga hoor

dat is jammer dat je moet sporten. zou leuk zijn geweest

20. Lady-Dee

70

Ja wat heet moeten. Ik heb de afspraak staan. En als ik volgende week ga werken, kan/ga ik nog maar 1x in de week, maar ik heb voor de maand januari nog voor onbeperkt betaald, dus hoe minder ik ga hoe duurder het wordt per les en dat vind ik ook zonde snap je.

Vriendje is ook maar opgestaan van ellende, bah bah, heb ik al 2 nachten weer veel te weinig geslapen verdorie, khoopte juist vandaag wat te kunnen bijslapen ppffffff -.-.