Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

27

Nee tuurlijk niet meid. Waar is Hulst nou !! Zeker met de groenteman aan het sjansen xD. Ze heeft altijd zo'n haast om er 's morgens te komen......whahahoehoeeee.

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

28

ja ze gaat graag naar de groenteman:p

3. hulst

hulst Levende forumlegende

29

Lees maar ff bij 26 diaan!

Dan heb jij die groenteman nog nooit gezien dan zei je het niet:wuerg:xD Ik ben al geweest voordat ik op de farm ging:p

4. nicolle73

30

zo lelijk??:wuerg:xD

5. hulst

31

Niet mijn type in ieder geval. Maar wel heel aardig dus miss. wel mooi van binnenxD

6. Lady-Dee

32

Ik had het gelezen Hulst, maar ik moest weer ff mijn beurt afw8en hihi.

Het is gelukkig geheel anders als wat ik deed daarom ben ik bij de vorige ook weggegaan, omdat ze me na zo'n 12 jaar in dienst weer dat financiële lieten doen, omdat ik boventallig was geworden. Een heel verhaal. Ik mag zelf zeggen wanneer ik wil beginnen. Alles eerder dan 1 februari is al boven hun verwachting. Ik ben aan het twijfelen of ik de 18e of de 25e begin. Weet je wat het is, ik ben de 19e jarig, dus mijn 2e werkdag bij wijze van........wat zouden jullie doen !?

Ik probeer het farmen aan te houden, maar het zal beduidend minder zijn en vooral in het begin op een laag pitje. Komt veel informatie op je af, ik zal in het begin wel bekaf zijn 's avonds pffffff.

7. nicolle73

33

ik zou de 18e beginnen. maak je gelijk een goede indruk

8. hulst

34

Dat geloof ik graag dat je in het begin bekaf zal zijn.
    Ze hoeven toch niet te weten dat je jarig bent ;) Maar ik zou ook niet weten wat ik zou doen. Ik denk wel zo snel mogelijk beginnen.
    Ga je een hulp nemen?

Ik ben het wel met nicolle eens.

9. Lady-Dee

35

Mooi van binnen is zo nog niet belangrijker, er moet een klik zijn, maar hou het maar bij een praatje en groentjes halen hahaaaaa.

Ik vind het moeilijk, woensdag bellen ze me terug dan moet ik het zeggen en dan weet ik ook welke dag mijn vrije dag gaat worden. Ik vrees niet de woensdag meer, zoals eerst :eek:.

10. nicolle73

36

de vrijdag zou ook fijn zijn. dan heb je lang weekend

11. Lady-Dee

37

Bedankt voor jullie meningen, dan ga ik daar wss voor, hoe eerder hoe beter, d8n ik zelf ook wel.
    Een hulp in het huishouden bedoel je !? Hoezo heb je nog een paar uurtjes over xD ? Nee hoor dat doe ik toch liever zelf. Ik ben daar erg kritisch in.....ik doe het liever zelf.

12. nicolle73

37

ja diaan je bent echt heel kieskeurig qua poetsen:p

13. hulst

38

Ik moet er zelf ook niet aan denken hoor zo'n rare snuiter in m'n huis maar mij laten ze toch al 9 jaar binnenxD
    Ik hou het lekker bij m'n eigen mannetje hoor ;)

Ff de middelste helpen met folders

14. Lady-Dee

39

Och ga toch weg jij, moet je horen wie het zegt.....bij jou zou er ook niemand in komen. Of Hulst mss, maar verder ook niemand. Jou en Hulst zou ik het poetsen ook toevertrouwen.

Ja het wordt ook wss de vrijdag, ach ik hoor het wel.

15. hulst

40

Ik vind het heerlijk de als ik op vrijdag vrij ben ;)

16. nicolle73

41

xDxD

hulst ben jij dan een rare snuiter??8)

17. Lady-Dee

42

Whahahaaaaaaa Nicolle die is goed :DxD, ja ben je dat Hulst woehoehoeeeeee

18. nicolle73

43

ik moet nog 900.000 en dan ga ik levelen. ik denk morgen

19. Lady-Dee

44

Oh wat goed hey, das alweer een tijdje geleden hè, maar je moet ook veel hè..............

20. nicolle73

45

ja echt veel. level 99 is het zwaarst