Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

88

Zo daar ben ik weer. Alles uit bed, truus aan, keesie voor de 2e ronde. Alles voor ontbijt klaar en de trommels voor tussen de middag dus als ze uit bed komen laten ze als het goed is moeke ff farmenxD

Ben je een beetje van de schrik bekomen?

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

89

ja hi hi
    ik schrok me echt te pletter. nog nooit zo een dier in het echt gezien. ik kan je zeggen dat die erg groot zijn

3. hulst

90

Wel ik het echt gezien maar gelukkig nooit voor de auto. Ja kan me goed voorstellen dat je schrikt. Is gelukkig goed gegaan.
    Had je gisteren les?

4. nicolle73

91

ja de laatste les bij de manege. alletwee word me te duur. dus nu alleen nog bij dat meisje met 4 paarden. of ja meisje. ze is ook al 35

5. hulst

92

Het blijft een meisje net als wijxD
    Vond ze het jammer dat je niet meer kwam of begreep ze het wel?
    Maar waar je nu gaat hoef je miss. niet altijd te betalen of wel want je verzorgd daar toch ook de paarden?

6. nicolle73

93

ik had gevraagd of ik met een ander paard kon komen rijden en wat dat dan kost.
    dus ze had wel door dat ik nu ergens anders rij. kost 5 euro voor een half uur met een eigen paard. dus we gaan zeker daar eens rijden als het weer te slecht is om buiten te rijden.
    ik hoop het dat ik niet meer hoef te betalen. want 100 euro is toch veel. ze wilde 150 maar dat vond ik echt te veel

7. hulst

94

Dat vroeg ze eerst voordat je de paarden zou verzorgen?

8. nicolle73

95

ja. en toen ik de paarden wel wilde verzorgen als ze op vakantie waren was 100 ook goed

9. hulst

96

Is dat per maand? En dan kun je net zo vaak als je maar wil?
    Miss. kun je later nog eens proberen of ze het voor wat minder wil doen?

10. nicolle73

97

ja klopt
    zo vaak als ik maar wil. dus dat is echt wel fijn.
    ja dat kan ik proberen. ik denk niet dat ze het doet want 4 paarden is echt wel duur

11. hulst

98

Ja maar proberen kan altijd ;) Jij hebt hoor ook niet gezegd dat ze er 4 moest nemenxD

12. nicolle73

99

dat klopt xD

13. hulst

100

Ik zou een paar maanden wachten tot je elkaar ook beter kent en het dan toch eens proberen als de tijd er rijp voor is ;)

Heb je nog plannen voor vandaag? Ik moet boodschappen doen en naar m'n ouders.

14. nicolle73

101

wat poetsen en even naar de lidl. ik wil falafel maken. heb de kikkererwten al laten weken vannacht. ben benieuwd of het lukt. anders eten we frietxD

15. hulst

102

Vind het zo knap van jou dat je van alles durft te proberen maar hier zijn ze zo verschillend en meestal als ik wat nieuws probeer vinden ze het niets. Hoe meer ik m'n best doe hoe minder ze het vinden. Dus ik flans wat in elkaar en het is goedxD

16. nicolle73

103

hier willen ze dat ook liever niet hoor. maar ik ben de kok dus ik beslis:wuerg:xD

17. hulst

104

Ja dat is waar. Maar ik hou er van als het eten rustig verloopt (voor mij dan ) dat gezeur over het eten dan ble vindt dat maar niets.

Ik ga sluiten.
    Ik wens je een fijne dag en succes met koken. Ik hoor morgen wel of het gelukt is of toch friet :p

18. nicolle73

105

ik hoop dat het lukt hi hi

jij ook een fijne dag en tot morgen. doei

19. hulst

106

Dat hoop ik ook voor je!!!
    Ps als je de faq soms tegenkomt......zou je me weer een app willen sturen?

Doei ;)

20. nicolle73

107

doe ik;)

doei