Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

115

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

3. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

117

Weer flink gepoetst vandaag Nicolle !?

4. nicolle73

118

nee viel best mee. morgen boven poetsen en beneden dan ook nog wat. en morgenmiddag weer paardrijden

5. Lady-Dee

119

Oh morgenmiddag pas, hopelijk regent het dan niet :oops:. Dus als je morgen beetje boven en beneden gedaan hebt, ben je weer helemaal bij van na de feestdagen !?

6. nicolle73

120

alleen dan nog de ramen wassen. maar dat komt wel.

7. Lady-Dee

121

Ramen zou ik zaterdag doen, dan zou het droog zijn.....rest vd week is regen aangekondigd dat heeft weinig zin.

8. nicolle73

122

zaterdag ga ik denk ik ook rijden.

ik wil mijn haar af knippen.
    ik was ze vanmorgen aan het wassen en ik ben het echt moe. ik wil wat anders

9. Lady-Dee

123

Dan liever paardrijden, die ramen lopen heus niet weg hahaaaa.

Dat heb je idd al zeker een 1/2 jaar geleden gezegd..........moet je doen. Nou heb je ze ook alleen maar vast. Maar ik zou het niet tekort doen. Sowieso tot over de schouders. Wat voor idee heb jij erover ?

10. nicolle73

124

met rijden ga ik iedere keer op mijn haar zitten dus echt een stuk eraf en dan in lagen en blonde plukken en een hele grove permanent zodat er volume in komt en niet slap naar beneden valt

11. Lady-Dee

125

In lagen vind ik leuk, maar laat het zodanig doen dat je ze wel nog bij elkaar kunt doen. Ik spreek uit eigen ervaring.....probeer dat gewoon eens binnenkort. Hupsakee 2016 een nieuwe start een nieuwe coupe.

12. nicolle73

126

eerst V vertellen. die zal niet blij zijn

13. Lady-Dee

127

Maar je wilt het toch al lang(er) !!! En je laat ze toch nog lang. Tis niet zo dat je opeens een jongenskoppie hebt.

14. nicolle73

128

ja klopt. word echt tijd dat ik ze af knip. ik wil iets leuks wat me jonger maakt

15. Lady-Dee

129

Moet je ook doen meid, daar vrolijk je van op en geeft je meer zelfvertrouwen, een boost zeg maar. Sorry kwas ff aardappels schillen voor gebakken aardappels, met schnitzels en sla.

16. nicolle73

130

oh lekker. heb ik ook graag.

17. Lady-Dee

131

Varkensvlees hè gih gih. Ik moet zo even mijn nagels lakken en me voorbereiden op het gesprek morgen.

18. nicolle73

132

ik moet gaan sluiten. accu bijna leeg
    veel succes morgen en laat je me wat weten???

19. Lady-Dee

133

Is gooeeeeed. Hebben morgen ff contact. Smakelijk voor zo en een fijne avond. Vertel het zo bij het eten van je haren ;):p.

20. nicolle73

134

is goed mup. fijne avond.
    ben benieuwd wat hij zal zeggenxD

doei