Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

65

Ik heb (ook) niet zo goed geslapen. Wederom vaak wakker geworden, terwijl ik als een blok in slaap val en écht tegen 22u kapot ben, maar word al vrij snel wakker om 01.00u ofzo. En dan met de regelmaat totdat ik opsta.

Ik kan pas om 8.20u oogsten :sleepy:

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

65

ik denk dat ze oogsten is

oh ze is weer opgedoken hahaha

3. Lady-Dee

66

Nee hier ben ik, nou ja laatste tijd was ik al met jullie tussen 5 en half 6 erbij vond ik wel zo gezellig en ik word ook elke dag om 4.49u wakker, maar ik krijg dan écht commentaar van mijn vriend, dus draai dan nog maar eens om in de hoop nog ff 1u in slaap te vallen. Als ik alleen zou zijn zou ik jullie zeker aansluiten :p

Kan nog niet oogsten, kep al ff advents gedaan en bommel, e-mail en FB.

4. nicolle73

67

daar zegt die van mij niks over:pxD

ik ga effe de kattenbak schoon maken

5. hulst

hulst Levende forumlegende

69

Zou het toch nog van de vakantie zijn diaan dat je toch nog niet goed in een ritme zit.

Jij liever dan ik nicolle ;)
    Die van mij hoort mij nooit eruit gaan ik ga er juist uit om hem niet wakker te maken anders ga ik liggen draaien.

6. nicolle73

70

is al gebeurd. is niet vies hoor. je ruikt ook helemaal niks. dat klontert aan elkaar en dan is het droog

7. Lady-Dee

71

Nee écht ik denk dat het door het farmen komt........vertel het niemand.

Nicolle73 jij moet om half 10 op afspraak !? Dus je bent ook zo weer weg ?

Hoe is die nieuwe kattenkorrel trouwens ?

8. hulst

72

Ik kan ook niet zo lang blijven helaas.
    Heb jij nog plannen vandaag diaan?

9. nicolle73

73

half 9 ga ik de deur uit

die is heel goed diaan. ik denk dat ik die voortaan koop

10. hulst

74

Ik kom op een adres en daar ruik ik hem wel altijd:eek:

11. nicolle73

75

dan maken ze het niet elke dag schoon of geen goede zand
    diaan ruik je iets bij mij?

12. Lady-Dee

76

Jij moet er helaas altijd al vroeg vandoor :( hulst.

Dus een geluk bij een ongeluk dat ze jou vertrouwde kattenstrooisel niet hadden, dus die vrouw had wel gelijk, niet te veel gezegd !!

Ik moet trouwens op soll.gesprek volgende week dinsdag op dat telefoontje wat ik toen in de winkel met jou kreeg weet je dat nog !? Lijkt mee een leuke en afwisselende baan, niet saai. ÉN ze hebben MIJ uitgekozen uit de vele cv's die op internet staan, dus ze zien wat in me, das een voordeel.

Ik ga eerst sporten en tot 14u op dat sneeuwpret-event richten om het te halen. Daarna ga ik me eens oriënteren om in het nieuwe jaar een Engels cursus voor gevorderden te gaan volgen. Dat wordt toch bij veel vacatures gevraagd. En ik moet nog een aantal telefoontjes eens plegen, is allemaal door dat farmen opgeschoven, niet goed.

Mijn vriend komt pas tegen 23.00 - 24.00u thuis vermoed ik, dus ik heb het lekker rustig en alle tijd aan mezelf hihi.

13. nicolle73

75

ik zal voor je duimen mup.

14. .corrie.

.corrie. Teller

78

goedemorgen allemaal, net laatste di binnengehaald
    duurde wel lang deze x

Laatste bewerkt: 9 December 2015
  15. hulst

77

goedemorgen corrie. Ja duurde zeker lang komt ook omdat je zien niet op baha kreeg.
    Hoe is het met je verkoudheid?

Ik ga ook zeker duimen. Ja dat farmen dat kost ons allemaal veel tijd:oops:xD

16. nicolle73

78

goedemorgen corrie

ik vind het heerlijk dat farmen. krijg er geen genoeg van

17. hulst

79

Ik ook niet probeer ook echt eerst het werk te doen en dan te gaan zitten maar soms heb ik een schop nodig onder m'n...... Maar ik heb een lieve buuf die dat met alle plezier doetxD

18. nicolle73

80

yep and that's me8)

19. Lady-Dee

81

Bij Nicolle ruik je écht 0,0 kattenbak, maar dat komt écht door die goed kattenstrooisel die klontert. Ik had die ook toen ik katten had. t lijkt duurder, maar uiteindelijk ben je denk ik goedkoper uit, omdat je alleen de plasjes en poepjes telkens eruit schekt. En met die andere kattenstrooisels moet je de hele bak na een aantal dagen of 1 week weggooien, maar blijven de uitwerpselen er ook die aantal dagen of week erin liggen. Bah getver, griezel, en DÁT stinkt ofcourse.

20. nicolle73

82

ja klopt helemaal diaan