Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

19

Ik werd vannacht wakker rond 3 uur (de oudste kwam thuis) ik denk zet ik vast te laptop aan dan is hij wel klaar als de wekker gaat. Maar ik werd voor de wekker wakker om 6 uur was hij nog niet klaar ik denk eerst eten en dan..... nog niet klaar toen ik de oude opstarten en toen was hij eindelijk klaar:sleepy:

Waarom is Diaan weer weg gevlucht?

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

20

daar is echt iets mis mee.

ik heb geen idee. ik denk dat ze terug naar bed isxD

3. hulst

21

En zo weer klagen dat ik weer in 1 x weg benxD Ik kruip er zo ook nog ff in hoor.

4. nicolle73

22

ik geef je geen ongelijk. over 40 min moet ik oogsten en dan sluit ik ook

5. hulst

23

Ik sluit nu als je het niet erg vind met een beetje geluk blijft iedereen nog ff op bed ;) Ik vind het nooit leuk als ze hier alleen zitten vind ik niet gezellig ;)

Een fijne dag en tot morgen!

6. nicolle73

24

ik hoop dat je nog kunt slapen.
    jij ook een fijne zondag en tot morgen;)

7. hulst

25

Ik hoop het ook.

Doei ;)

8. nicolle73

26

doei:)

9. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

27

Oh wat erg Hulst dus mijn vermoedens waren terecht......helaas, want dat had ik je niet gegund, maar ik weet dat wel nog van mezelf van vroeger dat me dat gebeurde, dat is niet fijn.

Ik moet even bijlezen. Eigenlijk dat van gisteren ook nog. Want ik was toch even terug in bed gekropen, maar mijn 1e échte lange oogst was klaar daarom maar weer opgestaan, terwijl ik weer moe begon te worden, heb ik normaal niet.

Maar iig 20 wanten op cantherellen gehad. Zometeen kijken wat de speciale tarwe me oplevert en pas later daarna pas de boerenkool die moet t langst.

Ik gevlucht, nou zijn jullie me weer weg !!!

Ik heb me nog een siertuin erbij moeten kopen van 20.000 BD om die jonglerende draak kwijt te kunnen, maar dan staat ook de rest gelukkig niet meer zo hutjemutje op elkaar gepropt.

Ik las op de praatgroep vh sneeuwpret event dat er ik meen gisteren of eergisteren al mensen klaar waren :wuerg::wuerg::wuerg:, das toch niet normaal. Hoe doen die dat ?

Laatste bewerkt: 6 December 2015
  10. nicolle73

28

ik zag net pas je app.
    heb je nog kunnen slapen?
    ik ga over 10 min wel sluiten. effe hier wat doen

11. Lady-Dee

29

Niet echt twas maar kort en nu ben ik niet meer echt moe grrrrrrr.

Kep 27 nog aangevuld, moet je maar ff lezen.

12. nicolle73

30

anders vanmiddag even op de bank liggen

13. Lady-Dee

31

Nee dat kan ik niet en doe ik nooit.

Lees 27 nog eens ff, khad um aangevuld, wss heb je t niet gezien.

14. nicolle73

32

die halen alle stallen en bomen weg en dan gaat het snel. sommigen zetten zelfs de wekker voor s'nachts te oogsten

15. Lady-Dee

33

Nou ja !! Bomen heb ik wel laten staan en met lange gewassen hoef ik 's nachts niet op. WAC, supermest etc etc alles heb ik gebruikt en gedaan.

Nu ook weer een tegenvaller 16 wanten op de speciale tarwe. Om 9u kan ik de broccoli dan eindelijk oogsten. Zei ik voorheen boerenkool ? Tis broccoli.

16. nicolle73

34

we hebben nog een paar dagen. dus hopelijk haal je het
    meid ik ga sluiten. een fijne zondag en tot de app;)

17. Lady-Dee

35

Ik zal het wel halen, maar moet je kijken, Hulst krijgt 105 di's met rozen. Ik heb er nu 20+16= 36 met cantherellen en speciale tarwe. De broccoli zal echt geen 80 di's opleveren, dus wat doe ik fout of wat heb ik niet wat jullie wss wel doen en/of hebben !? Beetje frustrerend zo.

Is goed, ik kruip weer in bed tot 9u.

Siertuin kon ik ook niet veel op kwijt, viel ook tegen, nou moet ik die van 35.000 BD kopen, maar dat verrek ik nog even.

Herstel 70 DI....maar dan nog.

18. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

36

19. Borkie

Borkie Levende forumlegende

37
    een goedemorgen... :)

20. Lady-Dee

38

Goedemorgen.

Nou zeg, MAAR 18 wanten voor brocolli gewassen. Zo haal ik het event zeker NIET. In totaal op 3 velden 20+16+18= 54 dat schiet ECHT Voor geen meter op........