Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

107

Ja t helpt wel, maar met de ijsbloemen kan ik echt op mijn ooie dooie gemakje doen, zodadelijk na de lange gewassen zet ik ze weer eens 1x erop en daarna ook weer wat langere gewassen. Radijsjes, pompoen en watermeloen.

Ja, maar ik word elke morgen wel door iets of wat wakker, maar normaal draai ik me om en slaap ik verder. Zal het toch dat farmen zijn dat je alweer aan het denken en plannen bent hoe je het vandaag weer allemaal gaat aanpakken. En ook dat de gewassen (bijna) klaar zijn en je daardoor onrustig wordt ? Echt erg hé ?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

0 Goedemorgen en een fijne zondag:)

3. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

1

goedemorgen lea

ik had dat ook in het begin maar nu niet meer, als het klaar is dan maak ik me niet meer druk

4. Lady-Dee

2

Goedemorgen Lea / Enk52 ook vroeg wakker !!!

Och ja, gaat wel weer over en zo erg is het niet, tis geen ziekte en het doet geen pijn.

Het heeft Hulst echt neergeslagen die chinees, ow man, als ze maar niet op de pot heeft gezeten vann8 hahaaa xD.

Gisteren onverw8 bezoek, was wel gezellig, maar ik was nog bezig met de kerstversiering, stofzuiger stond nog midden in de kamer en de rotzooi en glitter overal. Toen het bezoek wegging was het al donker, heb ik niet meer gezuigd, dus dat moet ik zodadelijk doen als het weer licht is. Sowieso beetje een rommelige dag gister. En teveel gefarmd eigenlijk, kwam vaak niet van mijn stoel.

5. nicolle73

3

dat heb je altijd als je met kerstspullen bezig bent. overal ligt wel wat.
    anders doe de lampen aan. dan zie je het toch ook liggen

6. Lady-Dee

4

Ik had tussendoor wel al 2, 3 keer gezuigd als het te erg was met piepschuim en witte korrels enzo, want je trapt het plat en verplaatst het overal heen, maar ik wilde nog ff goed en voor de finishing touch zuigen.

7. nicolle73

5

wanneer komen je schoonouders? en ga je koken of zo?

8. Lady-Dee

6

1e kerstdag naar het schijnt.......dat Fabrice zich maar wat laat invallen, die trekt het ook altijd naar zich toe. Ik stel mijn appartement al beschikbaar haha en ik heb mooi gesierd. Nemen ze waarschijnlijk ook nog die hond mee pffff op mijn klein appartement met al die haren, dus poetsen vooraf heeft totaal geen zin. Ruikt alles naar hond getverderrie, blèh. Ik hoop dat ze num thuis laten. Blijven ze ook niet te lang, want de hond kan niet zolang alleen gelaten worden, pfffff.

9. nicolle73

7

kun je dat niet zeggen dat ze hem thuis laten. ik zou dat zeggen. ik hoef ook geen grote hond in huis

10. Lady-Dee

8

Ze vragen het niet eens, dus ja, en ik heb het via Fabrice geprobeerd, maar die vindt dat die mee mag dat die bij het gezin hoort, bbrrrrrr ik moet gewoon nix van honden hebben en al helemaal niet in mijn huis. En dat gelebber met dat water drinken, alles nat en iedereen loopt natuurlijk erdoor. Dus je kunt daarna metéén gaan zuigen en dweilen. Vrolijke kerst.......niet dus.

11. hulst

hulst Levende forumlegende

9

Goedemorgen dames. Nou Diaan een hond in huis is ook niets voor mij:(

Hebben jullie goed geslapen? Ik niet dus kijk niet raar op als ik zo weer weg ben ;)

12. nicolle73

10

goedemorgen hulst. hoe kan dat dan dat je slecht geslapen hebt?

13. hulst

11

Ik ben bang dat ik echt teveel heb gegeten:oops:

14. nicolle73

12

xDxD

en wat heb je van sinterklaas gekregen???

15. hulst

13

Een envelop met inhoud;)
    Wij kopen altijd een cadeautje voor m'n ouders en hun deden toen de kids nog klein waren speelgoed maar nu al een aantal jaren geld. De volwassen kregen altijd al geld. Ik zeg dank u Sinterklaasje:p

16. nicolle73

14

dat is nog heb beste om te krijgen;)

17. hulst

15

Ja maar je koop er eigenlijk nooit iets speciaals voor het gaat meestal bij de knollen de pot in maar het is zeker altijd welkom ;)

Hoever ben je met het event? Ik heb de gewassen klaar en geleverd. Moet nu alleen nog veel di's maar dat probleem zul jij ook wel hebben. 6 is klaar hier.

18. nicolle73

16

ik moet nog gewassen en di is inderdaad een probleem. vannacht rozen erop gezet. zal ik vannacht ook maar doen

19. hulst

17

Ik had gisteren rond 3 uur al lang erop gezet en ik had van morgen 105 di's dat ging wel lekker maar ik vind het nu toch leuker om te farmen zolang als ik kan. Miss doe ik ook wel rozen vannacht.

20. nicolle73

18

ik doe ook liever farmen.