Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rikmark

rikmark Forum freak

53

Goedemorgen

2. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

54

Haaj, goedemorgen, lekker geslapen, uitgerust !?

3. hulst

hulst Levende forumlegende

55

Hoi diaan. Ik ben weer aan rust toexD heb de vriezer leeg nu ff koffie terwijl die ontdooit maar ben er zo weer vandoor voor de bij me steekt:p

Laatste bewerkt: 4 December 2015
  4. owl.

owl. Levende forumlegende

56

5. Polka2dance

Polka2dance Levende forumlegende

57

6. owl.

58

7. hulst

8. FarmPiet

FarmPiet Gelegenheidsauteur

9. Lady-Dee

61

Heel aardig FarmPiet, maar wij waren er als de kippen bij, pok pok pok, hè Hulst en Nicolle73.

Hulst sorry, ik heb je berichtje vanmorgen helaas niet meer gezien !!! Vlak daarna heb ik ook uitgelogt om te gaan sporten en toch ff boodschapjes gedaan wat ik liever niet had hoeven doen pffff wat een drukte weer met zo'n sinterklaasweekend voor de deur. Mijn mannetje had me gestuurd, als die nog eens zulke goede ideeën heeft, mag hij de volgende ZÉLF gaan blèh :p.

Maar iig stagneert mijn voortgang ALWEER bij t verkrijgen van DI's pfffff, word je ook n beetje moe van........ijsbloemen genoeg en de rest sowieso allemaal RUIM op voorraad. Had ik er dan maar geen supermest op gedaan, ik heb nl toch "alle" tijd zeg maar. Supermest helemaal opgemaakt en nog nix.

En op MP wat verkopen kun je wel vergeten, althans met vette winst. Hoe zit dat bij jullie ? o_Ok weinig extra vraag ?

Zet jij er ook altijd keteltjes met kokend water in......of laat je num onmtdooien op de "natuurlijke" manier ?

10. hulst

62

Hier ook hetzelfde de di's lopen ver achter maar als we geen sm hadden gebruikt hadden we nog minder di's ;)

Ik zet 2 emmers met heet water er in en inderdaad dan zo ontdooit. Ik vind het altijd een rot klus je krijgt het er zo koud vanxD

Ik ga ff boven aan de slag ja ja ik ben weer ongezellig sorry maar moet volgende week wel iedere dag werken en heb dan 's middags niet altijd zoveel zin dus doe ik in m'n rustige week wat meer (niet veel meer hoorxD)
    Tot later weer want ik kom nog wel weer langs hoor.

Ja farmpiet ik was er ook vroeg bij en al mijn buren zijn ook al blij ;)

11. owl.

63

12. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

13. Lady-Dee

65

Daar is het meisje toch !!!

Okay Hulst ik snap het, je moet je krachten ook verdelen, misschien tot laterzzzzz, tis idd niet t leukste werk en in de zomer kun je het helaas weer niet doen met alle produkten die je dan kunnen bederven anders zou ik dat wel fijn vinden om op zo'n hete dag tussen de 30 en 35 graden even verkoeling te zoeken.

14. nicolle73

66

yep
    slaap uit;)

15. Lady-Dee

67

Yip en gerommeld en de boodschapjes in huis, klaar voor het weekend !?

16. hulst

68

Wie slaapt uit nicolle jij;)
    M'n dochter is inmiddels alweer thuis dus moet zo ook weer huiswerk ruimte maken.

En ik ben gisteren zo gepest durf echt niet meer te tellen op de oude laptop:oops::p

17. nicolle73

69

v moet morgen werken. dus het zal een rustig weekend zijn. eigenlijk altijd een rustig weekend. en jij?

18. Lady-Dee

70

Och arme met haar splaakgeblek, zijn we zo hard en grof tegen je geweest hahaaaaa.

Nicolle's middagslaapje Hulst

19. nicolle73

71

ik ga zo weer sluiten. even oogsten en dan een film kijken. is een mooie bezig op filmnet

20. hulst

72

Dacht het al ;) Kan zat gekker nicolle.
    Ben blij dat je het eindelijk door hebt diaan dat jullie zo gemeen warenxD

Ik ga weer ff poetsen tot later.

Beter nicolle veel plezier met de film!!