Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

39

Helaas wel.

Tot morgen

Doei ;)

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

40

doei;)

3. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

41

o_Ok gelukt Borkie, tis wel te merken ja dat je studeert, echt even het jufstemmetje, terug bij de les, dankjewel tis wel gelukt. Wat een drukte ik heb nog niet eens geoogst, adventskalender, aan t rad gedraaid etc.

4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

42
    Helemaal toppie, Dee! Ben meer dan 20 jaar secretaresse geweest... ;)
    Ik ga ff topics lezen, gisteren te moe....
    En dan aan de studie... mss tot tussendoor, dames!:p

5. Lady-Dee

43

Oh jammer, maar wat moet dat moet, laterzzzzzz en bedankt.

Ik ga me maar eens eerst op t oogsten en alle extra's concentreren en vanalles uit de schuur opzetten.

6. nicolle73

44

tot later borkie en een fijne dag

nog niet geoogst diaan??? dat doe ik als eerste

7. Lady-Dee

45

Ik ook normaal hahaa, maar sinds dat forum !!!! En ik wilde Hulst nog ff aantreffen, vandaar, en toen kwam dat meteen met die banner.....ik zat nog niet eens, en ik was nog met de koffie bezig hihi nergens tijd voor, gelukkig is F er niet, kan die ook geen comnmentaar geven. Maar er viel nog niet veel te oogsten alleen Baha, dus tis alweer gebeurd. Kmoet nog zeker tussen de 2.20u en 2.40 w8en pfffff.

8. nicolle73

46

dan gelijk tot 2 uur erop zetten voor de di
    ik ga wel over een half uurtje sluiten
    hoe laat moet je sporten?

9. Lady-Dee

47

Ja doe ik, dankje voor de gouden tip, alle andere spulletjes heb ik ruim voldoende zelf dus ik hoop er op de markt ook nog een flinke slag mee te slaan om zodoende mijn BD's flink op te vijzelen.

Altijd om 1/2 11 eigenlijk, vind ik een fijne tijd, dan kan ik ervoor nog lang en uitgebreid farmen en ontbijten hihi. Deze week ga ik 4 dagen 8er elkaar, eens kijken of het iets brengt + wat meer op t eten letten + 's avonds me niet proberen te vergrijpen aan chips e/o worst hahaaaaa. Die van jou ligt hier nog......heel.

10. nicolle73

48

heb je eraf kunnen blijvenxD

11. Lady-Dee

49

Ja ongelofelijk niet ? Want het was bijna nadat ik um 1 dag had al misgegaan, maar hij leeft nog, die is van JOU.

Ik vind mijn banner n beetje té opzichtig wat vind jij, maar ik heb B.A. dan ook helemaal geen inspiratie gegeven. Inmiddels heb ik dat wel, dus ik ga haar zo eens ff een duifje sturen, maar ik verklap lekker NIETS, zo :p.

Laatste bewerkt: 3 December 2015
  12. nicolle73

50

ik vind deze banner ook mooi
    ben benieuwd wat je je bedacht hebt:music:

13. Lady-Dee

51

Nee nee nee ik zeg niets lekker puh.

Ik kan pas om 9u oogsten en dat zijn dan ook nog die wat ik voorheen op Baha heb gezet hahaaaaa. Op die andere heb ik frambozen, katoen en spinazie staan, beetje laat erop gezet gisteren.

Oh ja , ik was bij mijn ex-schoonouders gaan lunchen en naar de 1/2 jaar oude auto gaan kijken. T was weer supergezellig. Veel bij te kletsen. Ik had ze ook wat leuks meegenomen voor kerst uit die bloemenwinkel met die grote rode appel weet je nog !?

14. nicolle73

52

oh ja. daar hadden ze leuke dingen

ik ga sluiten mup.
    tot vanmiddag 2 uur als het event begint
    doei

15. Borkie

Borkie Levende forumlegende

53
    zo, alles bijgelezen... nu weer oogsten!
    bye bye! :D

16. Lady-Dee

54

Och wat jammer......nu al !?

Bedenk ik me zojuist dat ik de cadeautjes beter vanmiddag pas kan versturen, zodat ik iedereen een DI cadeau kan doen toch ;) !?

Nou, toedeloe mup, poets ze en tot vanmiddag.

Ik doe ook altijd alles eerst bijlezen haha, moeten toch up-to-date blijven hè Borkie hihi.

Bye bye Nicolle73, bye bye Borkie, kom je ook vanmiddag nog terug !?

17. nicolle73

55

klopt diaan. kun je beter dan doen

bye bye;)

18. rikmark

rikmark Forum freak

56

19. Lady-Dee

57

20. rikmark