Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

25
    Vragen staat vrij en antwoorden ook xD
    Wij zijn nu ruim drie jaar met zijn tweetjes.... niet om gevraagd, maar we redden het prima!
    Laten we maar zeggen, dat man besloot geen echtgenoot meer te willen zijn... ;)

2. hulst

hulst Levende forumlegende

26

Pfff dat lijkt me in het begin heel moeilijk vooral ook met een puberdochter. Heeft zij er veel problemen mee gehad (waardoor het voor jou extra zwaar werd)

3. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

27

4. Borkie

28
    Morning Dee!
    Tuurlijk, maar we hebben een heel liefdevolle familie om ons heen met veel steun. En we zitten niet bij de pakken neer....
    (das eentje voor Spreekwoorden en gezegden... :p)

5. hulst

29

Goedemorgen diaan!

Fijn dat je steun hebt en positief bent. Twee dikke duimen voor jullie ;)

6. Borkie

30
    Ff twee spelvraagjes tussendoor...
    1) Hebben jullie de race al uitgespeeld?
    2) Zijn er bij jullie ook zwanen te koop op de markt en voor hoeveel?
    Ik wil zwanen verkopen, maar nog niets bij mij op de markt. Ik kan maar 340 vragen voor een zwaan, das toch veel te weinig! o_O

7. hulst

31

Ik heb de race klaar. Jij ook?
    Hier nog steeds geen zwanen maar vandaag nog niet gekeken dus doe dat ff.

Ik zou nog ff wachten of af en toe eens 1 erop zetten om de prijs op te krikken.

8. Borkie

32
    Heb net de wolkenrij binnen, dus hoop vanavond na mijn avonddienst de race uit te kunnen spelen en anders morgenochtend.

9. hulst

33

Een beetje lange gewassen erop dat geeft vaak meer di's.

Hier nog geen zwanen.
    Speelt je dochter ook farmerama? Hier geen van alle. En m'n man vind het echt stomxD die snapt niet dat ik het al zo lang speel:p

10. Borkie

34
    Kan nog net de huttentut oogsten voordat ik naar het werk ga en gooi er dan nog gauw ff rozen op... kan ik die vanavond laat nog oogsten.
    Mijn dochter houdt niet van boerderijspelletjes.... ikke wel! Heb ook nog Hayday. xD

11. hulst

35

De middelste zeg maar (de jongste van de tweeling) die wilde mij ook Hayday aansmeren maar ik zeg dat doe ik niet anders ben ik de hele dag aan het spelen:oops: moet me er na het werk echt achter vandaan slepen om te doen wat ik moet doen en nee hoor ben echt niet verslaafd:wuerg:xD

12. Borkie

36
    Ja, dat heb ik ook... maar het is zo lekker ontspannend! :D

13. hulst

37

Kijk dat vind ik nu ook ;) En gezellig babbelen!

14. Borkie

38
    Idd hulst!
    Wow, ik zit net ff naar je level te kijken.... Je speelt al behoorlijk lang, als ik dat zie.

15. hulst

38

Ja wel ff xD
    ga ff een bakkie pakken en nog ff een stukkie truus leegmaken maar ben zo weer terug

16. Borkie

39
    Heb geprobeerd terug te vinden hoe lang ik al speel... kan het nergens vinden. Heb me ooit in oktober 2013 een link gemaild, zodat ik ergens anders snel kon inloggen. Toen speelde ik het spel al twee jaar volgens mij, maar heb ongeveer een jaar niet gespeeld. Dus ik gok ongeveer sinds zomer 2011. Maar in het begin speelde ik alleen 's morgens ff en zonder buren en zonder forum. Eigenlijk pas sinds de zomer op het forum en pas sinds oktober echt actief.

17. hulst

40

Ik weet ook niet precies hoelang dat stond eerder bij je avatar volgens mij. Ik zal het eens opvragen bij support volgens mij las ik een poosje geleden dat je het daar mag navragen. Maar zeker al 4 jaar ook. Maar echt fanatiek. In het begin niet zoveel op het forum maar van het forum kun je veel leren dus ben daar steeds meer gaan kijken en blijven plakken en babbelenxD

18. Borkie

41
    Ben wel nieuwsgierig... maar volgens mij kunnen ze het niet terugvinden. Zal es ff terugzoeken, want ik had het al eens gevraagd volgens mij

19. hulst

42

Ik moet sluiten helaas vind het eigenlijk nog wel gezellig maar het is nu gezin tijd ;)

Een fijne dag en werk ze vanmiddag/vanavond ;)
    Tot de volgende x.

20. Borkie

43
    Fijne dag!