Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

15
    met de stickers kun je volgens mij alleen een mooi boekje maken...
    heb tot nu toe alleen maar WAC gebruikt en DI ingeleverd om te racen...
    en SM om het eerste eventgewas op te krikken;)

2. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

16

Heb je nog niets in de molen geproduceerd om sneller vooruit te komen !? Ik heb nog niet zoveel DI's......wac heb ik ook gedaan en SM, maar nog wil het niet echt opschieten vind ik, voor in de molen althans, want je hebt al 360 huttentut voor die premium nodig pffff.

3. Borkie

17
    heb ook nog niet zoveel huttentut.... net 1 bio gemaakt en verder alleen nog maar DI's ingeleverd om te racen...
    gaat niet hard, maar we hebben nog tijd:D

4. Lady-Dee

18

Oh dus jij levert ze voornamelijk allemaal los in, dus dat gaat eigenlijk ook wel goed ? Goed genoeg voor die 6 dagen !! Dan ga ik niet al mijn akkers volzetten, want je gewone gewassen blijven daardoor stilstaan cq achteruit gaan bij inlevering in de cooperatie.

5. Borkie

19
    Ik kreeg 109 DI's bij het oogsten gisterenmiddag.... voor alle akkers, stallen en bomen...
    Is denk niet alleen voldoende, dus ben nu ook bezig om op Baharame eventgewassen te oogsten zodat ik brandstof kan maken...

6. Lady-Dee

20

Oh dus toch wel hihi, ik heb er tot nu toe maar 98 !! En dan heb ik ook nog een aantal van mijn lieve buurtjes gekregen, anders waren het er nog minder. En dan heb ik toch ook die hele lange en dure gewassen 's avonds en 's nachts erop staan, maja ik heb ook nog niet alles uit de boom gescoord daar zitten ook zulke dingen in meen ik gezien te hebben. Nogmaals ik ben pas een 1/2 jaar bezig, echt nog een groentje xD.

7. Borkie

21
    Het is handig om achterin de coöperatie de quests te doen voor de bekers... tentoonstelling en veeteeltwedstrijd geloof ik...
    en dan in de boom bovenin die bekers te kunnen plaatsen....

8. Lady-Dee

22

Aha bedankt voor de tip, ja zie je en zover ben ik nog niet, ik ben wel al op weg maja ppffffff t vergt ook veel tijd, stap voor stap.

9. Borkie

23
    Ach, dat is ook het leuke.... telkens weer een nieuwe uitdaging... ben er ook nog lang niet hoor, maar wel veel plezier
    Helaas, moet nodig huiswerk doen... morgen en overmorgen lesdagen.
    tot vanmiddag mss:p

10. Lady-Dee

24

Ben jij lerares ? Ik heb 12 jaar op een school gewerkt. Het middelbaar. VMBO. Ja mss tot vanmiddag. Ik zal er toch sowieso weer zijn :).

11. Polka2dance

Polka2dance Levende forumlegende

25

12. Lady-Dee

26

13. owl.

owl. Levende forumlegende

27

14. Borkie

28
    Goedemiddag! :)
    Nee, geen lerares... verpleegkundige. En doe nu HBO-opleiding, dus moet zelf naar school... xD

15. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

29

16. Borkie

30

17. Lady-Dee

31

Ojeetje, das pittig zo naast je werk, tenminste als ik het goed begrijp. Hoe jong/oud ben je dan als ik vragen mag !?

18. Borkie

32
    Dat mag... :D zie mijn profiel...;)

19. Lady-Dee

33

Ah owkeej weer wat bijgeleerd hahaaaaa, wist ik nog niet, simpel dus. Maar respect zeg om nog aan een HBO opleiding te beginnen. Hoe lang duurt ie ?

20. Borkie

34
    Associate Degree 1 jaar en daarna nog 2 jaar voor Bachelor Degree...
    En vind leren leuk, dus beloof niet dat ik daarna klaar ben.... mss wel Master's Degree :wuerg: