Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

10

Ja ik wel. En jij?

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

11

ik ook.

ga je mee doen? ik probeer het eens, zijn toch mooie prijzen

3. hulst

12

Ja ik denk dat ik het er gewoon op waag maar ik blijf ook wel die event gewassen maken dan kost het weer wat minder voorraad hoop ik.
    Manlief moest werken want je had miss al in de gaten dat ik al langs geweest was ik was alleen vergeten te tellen:oops:

4. nicolle73

13

ja dat dacht ik al
    mijn mannetje moet ook gaan vandaag. bhv cursus. tot 12 uur

5. hulst

14

Lekker op zaterdag:sleepy: die van mij moet volgende week waarschijnlijk weer.
    Heb je al wat ingeleverd? Ik heb de lange al ingeleverd.

Ik moet zo nog ff naar de groenteman.

6. nicolle73

15

ik heb nog niks bij elkaar. dus kan nog niks leveren

7. hulst

16

Ik ga eerst ff nicolle want de oudste moet zo gaan en dan moet de middelste er ook weer uit kan nu net ff hier.
    Ben je er zo nog?
    Tot zo anders fijne dag en tot morgen.
    Doei

8. nicolle73

17

dan ga ik sluiten. ik kan pas over 2 uur oogsten.

ik wens je een fijne dag en tot morgen

9. hulst

18

Jammer want ik ben er alweer :(

Laatste bewerkt: 14 November 2015
  10. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

19

11. hulst

20

Goedemorgen diaan, heb je lekker geslapen? Begin je al wat meer in een ritme te komen?

12. Lady-Dee

21

Jawel ik slaap steeds langer en wordt 's avonds steeds later moe, tegen de tijd dat ik weer moet gaan werken zal ik balen als een stekker als ik om bv 7u op moet staan vrees ik hihi

Jij al zo vroeg naar de groenteboer geweest ?

13. hulst

19

Ja dan is het zo lekker rustig en ben ik gelijk aan de beurt dus ook zo weer thuis ;)

14. Lady-Dee

22

Dat die zo vroeg open is, waar woon jij ?

Jij hebt maar weinig slaap nodig hè, knap, want om half 23 was je er ook nog en vanochtend meteen weer ietsje na 05.00u, ik heb toch wel tussen de 6 - 8u slaap nodig.

Ik verheug me er weer op als ik dinsdag e/o woensdag naar Nicolle ga, wij kleppen wat af, tis zóóóóó gezellig met haar. Tis een lieve meid een echte schat, ik ben blij haar weer terug gevonden te hebben.

15. hulst

23

Dat kan ik me goed voorstellen diaan! Als je weer gaat werken dan moet je daar ook wel proberen tijd voor vrij te maken dat is ook goeie ontspanning voor jezelf.
    Wij wonen in het midden des lands ;)
    Normaal ga ik om 21.30 naar bed want de wekker gaat hier om 4.15 door de weeks meestal dus dan pak ik m'n uurtjes wel. In het weekend ga ik wat later naar bed maar m'n mannetje moest nu ook werken dus vandaar dat ik er alweer vroeg was maar moet dat ook niet iedere dag doen hoor.

16. Lady-Dee

24

Ppffff dat midden in de n8 opstaan zou ik niet kunnen, vreselijk, vooral in de winter als het zo donker en koud is bbrrrr. En gaan slapen als het nog licht is kan ik ook niet. Ik ben een echt n8mens.

Mijn mannetje is ook ontwaakt, maar meer a nightmare walking hahaaaaa

17. hulst

25

Dus die gaat nog niet zo lekker haha.
    Toen ik nog iets jonger was ook al ging ik dan laat naar bed was ik toch uiterlijk om 6 uur wakker ik heb nooit veel slaap nodig gehad maar nu ik ietsje!!! ouder ben kan ik wel merken dat ik er 's avonds graag in kruip maar geen probleem om met de wekker eruit te komen.

Edit:
    Ik ga eens wat doen diaan. Een fijne dag en miss tot morgen ;)

Laatste bewerkt: 14 November 2015
  18. nicolle73

26

nu ben ik er en gaan jullie weg

19. Lady-Dee

27

20. owl.

owl. Levende forumlegende

28