Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

9

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

10

doei hulst;)

ja is in het begin lastig diaan. er zijn veel regels hier op het forum. die moet je even weten

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is niet erg hoor dat snap ik wel. Maar als je nog iets toe wil voegen staat er onder aan je post ´bewerk´. Als je daar op klik kom je weer in je scherm en kan je nog iets bijzetten.:)

4. Lady-Dee

11

Ja klopt idd die had ik al ontdekt, dankje voor de tip.

5. nicolle73

12

effe wachten tot de jongste de deur uit is en dan ga ik hier eens beginnen. is weer een puinhoop hier pfff

6. Lady-Dee

13

die puinhoop van jou die ken ik, binnen 5 minuten is weer alles brandschoon en aan de kant, overdrijver.

Wat voor regels zijn er nog meer op t forum die ik moet weten ?

Zeg, maar die foutmelding krijg ik alleen bij het aftellen, tel voor de mod het ziet niet !!!

7. nicolle73

14

je moet 20 seconden geloof ik wachten tot je weer opnieuw kan posten in een draadje

je mag niet schelden en niet in het dialect praten. verder weet ik het effe niet

8. Lady-Dee

15

dat draadje snap ik niet goed !!

9. nicolle73

16

een draadje is zeg maar tel voor een mod. een ander draadje is aftellen. en als je te snel post dan moet je wachten. anders zijn er van die gekken die blijven achter elkaar posten.

10. Lady-Dee

17

Daarom heb je een moderator die een oogje in t zeil houdt

11. nicolle73

18

yep, en ze zijn streng:wuerg:

12. Lady-Dee

19

dat moet ook wel

13. nicolle73

20

ja echt wel. soms komen er van die kinderen en die zetten alles hier op stelten

14. Lady-Dee

21

wéér die kinderen !! Je kon wel een hekel aan ze hebben (ik ook hoor hihi) !?

15. nicolle73

22

zonder is het leven echt een stuk makkelijker;)

16. Lady-Dee

23

ik ben daar dan toch ook te egoïstisch voor, voor de rest ben ik dat NOOIT, altijd alles voor een ander.

17. nicolle73

24

ik ook denk ik. leuk voor anderen maar niet voor mij

18. Lady-Dee

25

helemaal mee eens, kinderen gaan bij mij ook altijd huilen, die voelen dat ik ze niet moet hahaaaaa.

op vrijdag sporten is minder leuk dan dinsdag's, tis er drukker en dan werkt een medewerkster die mij volgens mij niet zo moet, dat laat ze duidelijk merken. Ik ben niets afgevallen en ik kom regelmatig net iets te laat. Ik trek me er niets van aan, maar haar gezicht kan ik ook langzaam niet meer zien evenals haar stem bbrrrrr.

19. nicolle73

26

hi hi

binnenkort kun je toch niet meer gaan.
    neem je de baan nu of twijfel je nog?

20. Lady-Dee

27

twijfel nog.......kwil wat meer verlof, dus we gaan nog een tegenvoorstel doen.....en op den duur nog € 200,= bruto erbij, zodat ik op mijn oude loon zit snappie !? Bv. over een half jaar 100 erbij en na een half jaar nog eens. Of na telkens 1 jaar. Zoiets.