Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. farmerstorjo

farmerstorjo Commandant van het forum

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

51

3. m.s.e66

m.s.e66 Actieve auteur

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

53

5. hulst

hulst Levende forumlegende

54

Mogge ;)

6. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

55

mogge, effe oogsten

7. hulst

56

Ik ook. Heb kids uit bed gehaald

8. nicolle73

57

hoe is het met je moeder???

9. hulst

58

Ik zit nog op de oude laptop.

Ze is thuis. Maa eten alleen dat het niet het hat is.

10. nicolle73

59

niet het hart? maar ze weten niet wat het dan is?

11. hulst

60

Ze heeft al veel vaker zulke aanvallen gehad maar dan zakte het eerder af. Toen hebben ze haar maag gedraaid want die kwam door een gat in haar middenrif of zoiets maar die kon terug draaien dat was nu het geval denk ik maar dat moet nog verder onderzocht worden.
    Ze had een poosje geleden ook al een heftige en later met de huisarts over gehad en die zei als je nu er weer 1 krijgt moet je bellen dus dat heeft ze gedaan en die stuurde de ambulance.

Gelukkig ben ik weer op de goeie ;) (qua toetsenbord dan)

12. nicolle73

61

dus haar maag draait als ik het goed begrijp??

13. hulst

62

Wat ik begrijp wil hij door dat gat in het middenrif en toen ze hem gedraaid hebben zou hij dat niet meer willen doen maar ik denk dat hij weer terug gedraaid is dus vandaar maar ze moet eerst onderzocht worden hoor dit denken wij maar is zeker nog niet door de artsen onderzocht.

14. nicolle73

63

dat moet toch behoorlijk pijn doen

15. hulst

64

Ja ze weet dan niet waar ze het zoeken moet echt niet leuk. Ik hoop wel dat ze vinden wat het is en er wat aan kunnen doen!

Heb je gisteren lekker gereden? En heb je al over Mika gebeld of ga je dat vandaag doen?

16. nicolle73

65

gisteren nog grondwerk gehad. vrijdag een buitenrit om 12 uur .
    ik had gisteren gebeld en ze was helemaal in de war. die is al vanaf januari bezig met het hart. een hartaanval gehad en stents gekregen. ze weet niet of ze verder moet met de cattery. ik bel haar volgende week weer. ze wil mika houden omdat de vader van mika ziek is en niet meer mee gefokt kan worden. dan wil ze met mika gaan fokken. maar ze was erg verwarrend met praten. kon er amper een touw aan vast knopen

17. hulst

66

Zou ze niet alleen een hartaanval gehad hebben? Zou wel jammer zijn als het niet doorging.

18. nicolle73

67

in januari een hartaanval en nu ook weer iets met het hart. wat weet ik niet precies.
    ik heb voor vashka gevraagd maar die wil ze niet weg doen. mijn mannetje is helemaal kapot van vashka

19. hulst

68

Zou die liever vashka hebben dan mika?

maar als ze zo warrig praat dan lijkt het wel of er ook iets met haar hersenen is gebeurd of zo miss. een tia?

20. nicolle73

69

ik denk dat ze gewoon erg geschrokken is. dat het ieder moment gedaan kan zijn.