Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

18

Dat is echt fijn. Hier de middelste ook wel vrij wel iedere dag hetzelfde niet veel uitschieters. De jongste heeft alleen op donderdag de hele morgen vrij ik had liever andersom ;)
    De oudste kan ik geen wijs worden uit dat rooster want daar staan ook colleges op waar hij niet naar toe hoeft.

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

19

dus hij heeft veel tussenuren?

3. hulst

20

Op vrijdag is hij pas om 18.15 uit maar heeft die dag wel 3 tussenuren of zo echt een baal rooster vooral met oog op dat werk ik was zo blij dat hij eindelijk wat had maar het beviel meneer nog niet zo want hij vond het werk te simpel ik zeg ze kunnen niet zien hoe handig je bent je moet jezelf eerst bewijzen hij heeft het af en toe iets te hoog in zijn bol helaas:oops:

4. nicolle73

21

dat hebben ze allemaal op vandaag de dag. hier de jongste ook. die meent dat hij te goed is om vies werk te doen zoals in een fabriek pffff. ik snap die jeugd niet meer

5. hulst

22

Nee ik ook niet! Maar manlief en hij zijn 2 handen op 1 buik maar die drukt het ook niet de kop in om zo maar te zeggen.

6. nicolle73

23

xDxDxD

en moeders is de gebeten hond;)

7. hulst

24

Echt wel en ik snap het allemaal niet:mad: ik zeg gelukkig nietxD

8. nicolle73

25

ik begrijp je helemaal.
    ze denken dat ze oud genoeg zijn om het allemaal zelf te regelen. en de ouders moeten hun maar spekken als ze niets hebben. ik snap je helemaal

9. hulst

26

En hij vind alles mooi en wil alles hebben nou hij gaat in ieder geval leren zuinig aan doen:p

Hoeveel bevers heb jij nu en hoeveel knaaghout.
    Ik bevers 240 en knaaghout 60

10. nicolle73

27

344 bevers
    77 knaaghout. niet veel dus

11. hulst

28

Nou echt wel meer dan dat ik heb. Ik hoop eigenlijk dat vandaag de faq al verschijnt.

12. nicolle73

29

ik weet toch al hoe de faq is. zoals de rest van de dieren die al fokdier zijnxD

13. hulst

30

Ja van de quests wel maar de faq voor het event is denk ik wel anders heb je die afbeelding niet gezien bij de geruchten met die beverdam?

14. nicolle73

31

ja heb ik gezien, ik dacht dat het gewoon een mooi plaatje was. verwacht jij wat anders dan?

15. hulst

32

Dat we nu voor het event ook knaaghout in moeten leveren en het lijkt erop dat het een gezamenlijk inlever iets word (dat denken er meer als je het zo leest)

16. nicolle73

33

ja klopt zoiets heb ik ook gelezen. ik hoop wel dat er bbd komt

17. hulst

34

En nog weer een extra ook ;)

Ik ga sluiten nicolle ben nog druk met was en poetsen vandaag.

Een fijne dag en tot morgen.

18. nicolle73

35

jij ook een fijne dag en tot morgen.;)

19. hulst

36

Dank je! Doei :)

20. nicolle73