Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. farmerstorjo

farmerstorjo Commandant van het forum

2. *Willeke*

*Willeke* Commandant van het forum

23

3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

24

4. hulst

hulst Levende forumlegende

25

Goedemorgen.

5. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

26

goedemorgen

6. hulst

27

Hoi, goed geslapen? Hoe is het met de zieke heeft die een beetje kunnen slapen? Helpen de pijnstillers nu een beetje?
    Moet dat met rust genezen of horen jullie meer bij de pijn poli?

7. nicolle73

28

goed geslapen hoor
    hij slaapt op de bank en de pijnstilling werkt niet volgens hem. ik moet hem straks weer naar het werk brengen
    ja ik denk dat we meer horen bij de pijnpoli

8. hulst

29

Anders toch nog ff het ziekenhuis bellen dat het nog niet echt helpt. Heeft hij wel een beetje kunnen slapen?

Gisteren kwam de middelste thuis met migraine.

9. nicolle73

30

ja hij slaapt gelukkig wel een paar uurtjes
    heb ik ook gezegd dat hij naar de huisarts moest gaan voor sterkere pijnstilling
    oei migraine is echt verschrikkelijk

10. hulst

31

Ja hij heeft er vaker last van. Volgens mij zit dat ook een beetje met de pubertijd in verbinding ik had het zelf ook in die periode en de oudste heeft het ook regelmatig gehad maar nu gelukkig al een poos niet meer.

Kan hij beter wel doen want een paar uur slaap schiet niet op. Hoe doet hij dat op het werk want zitten is miss. ook geen pretje? Hoe lang moet hij nog voor zijn vervanger terug komt van vakantie? Moet jij daar dan de hele tijd blijven?

:oops: oei volgens mij wil ik weer een beetje veel weten:oops:

11. nicolle73

ik breng hem en ga naar huis en dan ga ik hem weer halen. zo was het gisteren
    lopen gaat wel een beetje dus dat doet hij dan op het werk.
    en de vervanger is net weg. dus dat duurt nog 3 weken voordat hij terug komt

32

12. hulst

33

Pfffff gaat hij dat wel vol houden? Kan hij wel korter werken dan normaal of dat ook niet?

13. nicolle73

34

hij gaat maar een paar uurtjes
    gisteren is hij ongeveer 4 uur op het werk geweest maar hij was blij dat hij naar huis kon

14. hulst

35

Dat geloof ik graag. Maar voor jou ook niet lekker want hij belt dan als hij opgehaald wil worden?

15. nicolle73

36

de oudste heeft vroege dus die zou hem mee terug nemen. hij zou vandaag rond 11 uur naar het werk gaan. en dan om 2 uur naar huis.

16. hulst

37

Dat is fijn dan hoef je vandaag maar 1x. Mag je dan in de bmw??

17. nicolle73

38

vergeet het maar. hij zei dat hij in de sportstoelen niet goed kon liggen. jaja:mad:

18. hulst

39

Dan zeg je geeft niets schat dan ruil ik hem zo wel ff om om boodschappen te doenxDxD

19. nicolle73

40

dat doet hij niet. pfff mannen en auto's

20. hulst

41

Hou op schei uit:cry:

Hey ff wat anders. Ik ben erachter gekomen dat ik een howie donut heb (geen idee hoe ik er aan kom) Doe die ook zijn werk in de siertuin of moet hij per se op 1 van de akkers?