Tel voor de moderator het ziet 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 5 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. owl.

owl. Levende forumlegende

18

dutchboy vindt dit leuk.
  2. hulst

hulst Levende forumlegende

19

Goedemorgen ;)

dutchboy vindt dit leuk.
  3. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

20

goedemorgen. effe sid op de koffie vragen

dutchboy vindt dit leuk.
  4. hulst

21

Ik ben ook nog ff bezig hoor want ik kon nog niet gelijk oogsten ;)

Heb je goed geslapen? Ik wel.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. nicolle73

22

ik ook. was gisteren heel vermoeiend dus was blij dat ik naar bed kon. ben ook laat wakker geworden

dutchboy vindt dit leuk.
  6. hulst

23

Dat laat wakker worden had ik stiekem wel verwacht en voor jou gehoopt anders had je echt een hoop uren gemist.
    Was het niet zo gezellig?

dutchboy vindt dit leuk.
  7. nicolle73

24

ja het was gezellig. gistermiddag bij alle zussen en broer op bezoek en gisteravond alle kids en een hele familie die hier in de buurt woont die kwamen bbqen. ze kwamen bij ons op bezoek voor het suikerfeest en we hebben gezegd dat ze moesten blijven eten

dutchboy vindt dit leuk.
  8. hulst

25

Dat scheelt dan nog weer. Als het vermoeiend is en niet gezellig is het dubbel vermoeiend.

Heb je al stallen gekocht? Ik heb gisteren de schildpad gekregen :p

dutchboy vindt dit leuk.
  9. nicolle73

26

ik heb er net op gezet. ik koop er nog 5 denk ik. die had je toch al of niet??

dutchboy vindt dit leuk.
  10. hulst

27

Nee ik nog niet, m'n vriendin wel. Nu nog duimen voor de ijsvogel ;)

De middelste heeft gisteren een nieuwe tel besteld. Een samsung s6 edge(als ik het goed heb) wel een mooi ding maar ik zou het geld er echt niet voor over hebben. Hij is aan het rekenen geweest of het met of zonder ab. goedkoper is want hij heeft nu prepaid en doet alles met wifi en whats app en heeft aan 10 euro in het jaar genoeg. Hij heeft voor zonder gekozen en daar was nu een refund actie bij maar dan nog:eek: Maar hij koopt nooit wat en heeft een baantje nu en de kranten en de folders dus wij zeiden als jij dat wil moet je dat zelf weten.
    De oudste heeft voor volgende week 4 dagen werk waarvan 2 bij huis in de schuur ;)

dutchboy vindt dit leuk.
  11. nicolle73

28

zegt me niks die telefoon. als hij er blij mee is. hij heeft er ook voor gewerkt.

wat moet die andere dan doen in de schuur bij jullie? en de andere 2 dagen wat moet hij dan doen?

dutchboy vindt dit leuk.
  12. hulst

29

Hij moet voor een installateur dingen voor monteren zodat ze in het geheel op de bouw gelijk kunnen gemonteerd worden. Dat is werk via een neefje van ons (zoon van broer van...) En dan donderdag, vrijdag moet hij bij mijn zwager (heeft een grotere schuur) die dingen weer aan kasten monteren zodat die kasten gelijk op de bouw geinstaleerd kunnen worden. Prefab. werk zeg maar.

dutchboy vindt dit leuk.
  13. nicolle73

30

wel fijn dat hij werk heeft. verdient hij tenminste ook wat

dutchboy vindt dit leuk.
  14. hulst

31

Ja want die houd wel van geld uitgevenxD

dutchboy vindt dit leuk.
  15. nicolle73

32

dus die gaat graag werken???xD

dutchboy vindt dit leuk.
  16. hulst

33

Ik vind dat die het een beetje te hoog in zijn bol heeft (samen met manlief):oops: Hij gaat een studie doen van werktuigbouwkunde en wil in die richting ook vakantie werk maar hij heeft nu nog niets dus ik zeg pakken wat je pakken kan maar dan wil hij kippen gaan vangen ik iedere nacht pozen wakker ik zeg nee hoor maar dat met die kippen zegt hij nu pas sinds kort eerst was er niets goed genoeg:mad: en dan nu slaat hij door naar de andere kantxD
    Dit klusje dat kwam hem aanwaaien en heeft hij gelukkig met beiden handen aangepakt dus ik ben wel super blij nu met hem en voor hem ;)

dutchboy vindt dit leuk.
  17. nicolle73

34

hier hetzelfde probleem. de jongste voelt zich ook overal te goed voor. in een fabriek werken vindt hij saai en te lange dagen en zo. pffff. dan moet hij maar goed leren anders komt hij de rest van zijn leven in een fabriek te werken

dutchboy vindt dit leuk.
  18. hulst

35

Als er werk is dat bij de studie past dan geef ik hem groots gelijk. Dan kun je zeggen dat je ervaring hebt. Maar als dat er niet is gewoon pakken wat je pakken kan hoor anders rinkelt de kassa straks niet meer daar hoef je niet veel voor geleerd te hebben om dat te snappen toch?

dutchboy vindt dit leuk.
  19. nicolle73

36

je hebt helemaal gelijk. alleen jammer dat die snotneuzen denken dat ze het beter weten:wuerg:

dutchboy vindt dit leuk.
  20. hulst

17

Inderdaad. Ben blij dat die middelste wat dat betreft er anders over denkt. Ik hoop alleen niet dat dat komt omdat hij nog niet weet wat hij hierna wil gaan doen:oops:xD

dutchboy vindt dit leuk.