tegenwaarde functie

Discussie in 'Overig archief' gestart door -tonio76-, 28 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    Goede morgen al :D
    dit event is het me weer opgevallen en lastig om de tegenwaarde van de dieren niet op volgorde te kunnen zetten
    zou handiger zijn als die er is zodat we gelijk kunnen zien hoeveel we hebben van de hoogste tegenwaarde. Je kan namelijk op veel dingen sorteren maar nergens op tegenwaarde.
    dus zou graag zien dat er in de schuur een knop kom waar je kan kiezen voor tegenwaarde

    graag hoor ik hoe mijn mede boeren en boerinnen hier over denken
     
  2. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Mee eens tonio zou me veel werk schelen heb nu lijsten in excel gemaakt en die kan ik sorteren zoals ik wil dus of alfabet of op waarde.
     
  3. -Nigelle-12

    -Nigelle-12 Forumleerling

    Tonio er is een rekenhulp op de bijzondere fansite waar de tegenwaarde van alle dieren dus ook de fokdieren op staan in een tabel :)
     
    Cornelly52, Sintra98 en -tonio76- vinden dit leuk.
  4. saraooms

    saraooms Forumleerling

    Fantastisch idee!
     
  5. LandOfFladdertjes

    LandOfFladdertjes Forumleerling

    Geweldig idee, ik ben voor!
     
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Kijk op de bijzondere fansite dit is een erkende site van BP en zoek dan daar naar de rekenhulp
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.