technische vragen en problemen het glazuur op de taart

Discussie in 'Help archief' gestart door tina9091, 20 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tina9091

tina9091 Forum freak

Werkt het event niet? Stokt het ergens?
    Oftewel, heb je technische problemen met het event?

In deze verzameldraad kun je er melding van maken!

2. Jacq57

Jacq57 Regelmatige auteur

waar staat dat sieritem van de bakkerij????

3. deerman54

deerman54 Forum freak

waar is de bakkerij naar toe die iedere speler bij het begin van het event ging krijgen.
    Hier de andere bakkerij van de wolkenrij gehaald en in de schuur gezet. Zie maar 1 bakkerij nu.
    Dus niets bijgekomen bij begin event.

4. jawenawe

jawenawe Forumleerling

heb geen 1 taartbon gekregen uit mijn bomen en stallen op de open plek

5. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

hier geen bakkerij ook geen fokberen op de markt trouwens

6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hier wel een bakkerij gekregen ..maar tis de verkeerde:wuerg: de oude met die roze vloer dus en geeft alleen EPo_O

bjorke-annika vindt dit leuk.
  7. tina9091

tina9091 Forum freak

het item heeft een beetje vertraging, graag een beetje geduld nog

8. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

• Dubbele postings zijn niet toegestaan. Wijzigen kan via de bewerk knop
    Idem ik heb hetzelfde sieritem bakkerij uit vorig event gekregen en deze op veld neergezet maar alleen ep geen taartbon zoals miekje9 al zei noem deze anders , nu gaat het dus weer fout, blijkbaar willen ze niets leren daar in duitsland :p

Tina wat is de bedoeling moet ik het verkeerde sieritem in opslag hebben staan of mag deze op het land blijven staan??? Ivm het omruilen met nieuwe sieritem.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt door moderator: 20 Juli 2017
  9. deerman54

deerman54 Forum freak

en dat is 1 uur niet bruikbaar !! hoeveel nog ??

10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier net als Hof wel een 2e bakkerij gekregen, maar ook met de roze vloer. En die geeft, als ik met m'n pijltje erboven ga hangen, ook alleen ep.

Ik snap bp niet, leren ze het nou nooit? Waarom 2 verschillende sieritems dezelfde naam geven?

11. Jacq57

Jacq57 Regelmatige auteur

had gisteren al 2 x bakkerij die er hetzelfde uitzien, kan een mod dan een juist plaatje geven of klopt het plaatje met de blauwe en de gele vloer, ik heb er nu 2 met een roze vloer, graag ff duidelijkheid svp

12. Fam.Farmer

Dit is wat er gezegd is door een mod:
    het item heeft een beetje vertraging, graag een beetje geduld nog

DUS nog even geduld !!! Komt vanzelf weer goed.
    Ja je hebt het verkeerde sieritem gekregen dezelfde van het vorige event.

13. tina9091

tina9091 Forum freak

voor wat betreft de dubbel gekregen vorige items: het is even wachten om daar een sluitend antwoord op te krijgen.

14. Fam.Farmer

bedankt voor antwoord.

Antwoord is al in EVENTS gegeven thx mods

15. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

Is er een probleem met het goed bijschrijven van de punten?
    3 x 15 punten zien staan in de voortgangsbalk bij de prijzen. Toch staat de balk maar op 25 punten.

16. tina9091

tina9091 Forum freak

als je al 3 keer gespeeld hebt en nog maar 25 punten hebt heb je waarschijnlijk 2 keer fout geweest.
    voor 1 goed krijg je 15 punten, voor 1 fout krijg je 5 punten.

als je wil dat hiervoor op je boerderij wordt gekeken moet je een berichtje sturen naar support.

17. Fam.Farmer

Dit klopt 3 x 15 is 45 punten. Je moet hebben voor de het 1e vakje 20 punten blijven 25 punten over, voor 2e vakje heb je 25 punten nodig, vandaar dat je bij het 2e vakje eindigt. Je balk is dus groen tot en met het 2e vakje. (na 3 x spelen en alle 3 goed)
    Dit klopt dus ;) Per vakje staat aangegeven hoeveel punten je nodig hebt, zo kun je dus ook uitrekenen hoeveel keer je moet spelen om het vakje groen te krijgen. Het volgende vakje zegt 175 (met 2 taartjes 35 punten per goed antwoord) betekent 175:35=5 x alles goed hebben. Hoop dat het nu duidelijk is :D

Laatste bewerkt: 20 Juli 2017
  18. i.v.

i.v. Forumbeginner

En als je helemaal geen bakkerij heb ontvangen kan die ook niet omgeruild worden .Hoe gaat dat dan
    Want lees dat het probleem is opgelost dus niet

19. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Dank je wel farmer, dit is duidelijk uitgelegd:inlove: Heel anders dan vorige antwoorden, die zijn allemaal verschillend:wuerg:

20. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

Dank je wel voor de uitleg. Bij de meeste events wordt gewoon doorgeteld, dat had ik nu ook gedaan, vandaar de verwarring.

Ze waren alle 3 goed, heeft in beeld gestaan, samen met links onder in de pop up dat er 15 punten bijkwamen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.