technisch vraagje

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 4 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik weet niet meer de juiste term maar ze kunnen ook de frequentie van een lijn iets veranderen. Een paar jaar geleden had ik ook problemen en er is toen gezegd dat als er veel verkeer over een lijn gaat je ook problemen kan hebben en ze hebben het toen iets aangepast. Mijn probleem lag achteraf niet daar aan maar misschien is het wel iets wat bij jouw zou kunnen.
     
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    update..inmiddels 6 nieuwe modems verder....alsmaar een slechtere verbinding....:oops:...nu gaan ze eindelijk kijken waar in het hele trajackt de fout zit...zucht....:eek:...hebben ze ook nog mijn telefoon per ongeluk afgesloten..:wuerg:...hoe zo na 2 maanden wanhopig worden..mischien gevalletje meester visser...-.-
     
    Borkie, Susannamaria, Maris2020 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    update....kpn geweest...ja er zit inderdaad een storing waardoor de verbinding telkens op en af gaat...naar een kastje geweest en op een reserve spoor gezet....:sleepy:...kan dan 24 duren voor hij de optimale mb of weet ik wat heeeft bereikt....inmiddels al weer 2 keer moeten resetten...:wuerg:...ben benieuwt..weinig hoop:oops:
     
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Jeetje Mikmak, het zit je niet mee. Wat een gedoe allemaal
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Laatste update...vandaag overgestapt naar andere provaider en op glasvezel....pfffff...:sleepy:..deze 2 werken samen..simpel ? nee hoor
    glasvezel ligt binnen maar alleen in de meterkast..dan heb ik internet maar dan heb ik geen tv en telefoon...mogelijkheden bekeken en
    modem in de meterkast..telefoon in de meterkast en dan wel tv...:oops:...door de kabel overal staan de deuren dus open...
    huilen stond me nader dan lachen....:cry:...zoonlief berichtje gestuurd dat ze geweest zijn maar dat het een puinhoop is en ik even :inlove:een knuffel nodig heb.....binnen 5 min staat hij op de stoep omdat hij in de buurt was...dikke knuffel...dan kijkt hij even rond en
    pakt een boormachine..trekt een kabel door naar de kamer en sluit alles aan....:inlove:...is wel 4 uur bezig geweest...:oops:
    een grotere schat is er toch niet?:inlove:...ben nog steeds zó dankbaar dat hij nog is is...... heeft iemand nog een idee hoe ik aan een prepaid telefoon kom zonder abbonnemt ?...moet hem alleen bij hebben om gezondheids redenen.
     
    Laatste bewerkt: 22 April 2021
    Arvonvan, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Jeetje Mikmak. Fijn dat je zoon je zo helpt.
    Via internet, dat heb je nu gelukkig, kan je bij elke provider wel een prepaid telefoon kopen.
    Of bij Mediamarkt. ze bezorgen gewoon thuis, sim erin, vaak zit er al € 5 of € 10 op en kun je gelijk bellen.
    Bij de supermarkt kun je vaak de opwaardeerkaarten kopen/
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.