technisch vraagje

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 4 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Weet niet of ik dit hier mag vragen?....:oops:...ik heb een nieuwe computer..windows 10 en
    browser edge. Nu moet ik elke morgen na 5 min spelen mijn modum refressen omdat dan alles wegvalt. Geen internet en geen one-drive. na opnieuw opstarten van het modum heb ik de rest van de dag geen last...moet ik misschien iets uit of aanzetten?...:wuerg:..hen nl nergens verstand van. Hoor wel of ik dit mag vragen.
     
  2. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Heb je toevallig KPN? Want ik heb ook al een paar dagen problemen met tv en internet dat zomaar uitvalt.
     
  3. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Je mag het wel vragen hoor, alleen lijkt het een algemeen internetprobleem. Farmerama zal er niet voor zorgen dat je je modem moet resetten. Het klinkt alsof je modem elke dag even opnieuw verbinding moet maken.
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hij schijnt elke 24 uur een nieuw ip adres te zoeken..kan ik dat uit zetten ?
     
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    ja dat kan
     
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    waar doe ik dat en blijft hij dan wél gewoon aan?
     
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    In je Netwerkcentrum en ja het blijft dan aan. Het beste kun je gewoon op Google kijken . Zoekvraag windows 10 en vast IP adres .
    Misschien wil je zoon je wel helpen.
     
    -matthias1952- en -mikmak- vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Eventjes bellen met je provider
    die moeten je erbij helpen
     
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    yes, had een nieuw modem nodig.......:music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    fijn dat het opgelost wordt
     
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    te vroeg gejuigd.....:cry:..zou het dan aan de nieuwe computer liggen?
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    heb je je nw modem dan al??
    anders gewoon weer bellen naar je provider voor de instellingen aan te passen
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ja, had hem al heel snel...nu gespeeld van vrijdagmiddag tot vanmorgen...zucht
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    heb je per ongeluk zonnepanelen met verbinding via je modem??
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    nee..misschien is mijn computer niet goed geinstalleerd?..morgen weer verder kijken....:oops:
     
  16. -Duveltje1993-

    -Duveltje1993- Forumbeginner

    ik zou het eerder bij de provider neerleggen denk dat het eerder aan je modem ligt
    dan aan je nieuwe computer
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    weer je provider bellen en vragen hoe je vaste ip adressen in kan stellen in je modem
    Leggen ze graag aan je uit
     
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    volgens mij niet graag..had dat al gevraagd...morgen even flink gaan mopperen....8)..er is 3 weken terug groot onderhoud geweest van vrijdag tot dinsdag..sinds die dinsdag heb ik problemen dus moet het wel bij hun liggen...maar omdat ik dacht dat mijn cumputer te oud was heb ik een nieuwe gekocht... een rare samenloop van omstandigheden denk ik..vandaar het verwarde..is het de provider of de computer
     
    Laatste bewerkt: 16 Februari 2021
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    na heel veel bellen en mopperen komt er morgen een monteur van de provider....pffff....ben echt benieuwd...:oops:..word vervolgd...

    up date..het probleem lijkt niet bij de provoider te liggen maar bij de binnenkomst van kpn...die komen maandag dus weer afwachten...pffff...daar schijnt continu een onderbreking in te zitten...:wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 26 Februari 2021
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    pfff...kpn geweest en de verbinding is perfect.....:(...wanhopig wordt je er van....:oops:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.