te weinig ruimte

Discussie in 'Overig archief' gestart door superboerin60, 24 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superboerin60

superboerin60 Forumleerling

ik speel het spel al een hele lange tijd. ik ben onderhand level 95. Nu komen er steeds leuke nieuwe dingen bij, maar mijn land is helemaal vol. ben ik de enige die daar last van heeft??? ik zou graag mijn land willen uitbreiden maar waar?? alle ruimte heb ik al gebruikt en heb van alles maar 1 ding. maar toch kan ik niet alles plaatsen.

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het is keuzes maken. Dus steeds op de akker zetten wat je nodig hebt/nodig gaat hebben.

Ik heb meestal de zeldzame of nieuwste stallen en bomen wel op de akker, maar er zijn ook genoeg dieren en vruchten die ik amper gebruik. Die staan niet op de akker.
    En om het mezelf makkelijk te maken, zet ik veel gewas op de akkers, zodat de tijden lekker te plannen zijn met mijn agenda. Als ik weinig tijd heb, gaat er een lang gewas op bijvoorbeeld.

3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Als ik een veld niet nodig heb voor een event kies ik altijd een paar quests om aan te werken, en dan zet ik de bomen/stallen/gewassen neer die ik voor die quests nodig heb.

En nee, ik hoef echt niet nog meer velden. Dat zou zonder knechten helemaal niet meer te behappen zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.