Te veel boerenduiten, wat te kopen? ;)

Discussie in 'Overig archief' gestart door volleyballdude, 23 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volleyballdude

volleyballdude Forumbeginner

Beste Iedereen,

Ik heb gewoon te veel boerenduiten (vind ik) nu al 6.000.000 en stijgende. Ik weet niet hoeveel de rest heeft;), maar heeft iemand een idee voor een verstandige of leuke investering?

Groetjes VBD8)

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Kijk maar eens in onderstaande link... ben benieuwd of je dan nog denkt of je teveel hebt xD
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/benieuwd-hoeveel-bd.13456/page-10

nicolle73 vindt dit leuk.
  3. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Zelf heb ik 28 miljoen BD en daarvan koop ik hoofdzakelijk dierenvoer. Dan kan de molen dag en nacht supervoer draaien.

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Fokdieren die niet meer dan 2x de waarde kosten. Die leveren vroeg of laat meer op, en ondertussen kun je ze zelf ook inleveren in de coöperatie.
    Voordelige ambachtsproducten, zoals witte onschuld onder de 4.000 BD. Komt altijd uit voor eigen gebruik en met 2 zaaievents achter elkaar loopt de prijs zo op tot bijna 10.000. Met pinkypie en witte onschuld ook de desbetreffende ambachten naar de laatste fase werken.
    Lange gewassen opkopen die voor minder dan 100 BD worden verkocht. Zelf kun je dan de gewassen doen die in de nacht met water net klaar zijn als je verder speelt en er kortere gewassen naast zaaien, of helemaal niet zaaien en alleen stallen opzetten.
    De gewassen van de eerste 3 bladzijdes in de zaadhandel dagelijks opkopen. Die kun je gelijk met winst verkopen, je kunt ook wachten tot ze echt de pan uitrijst.

Dit zijn natuurlijk ook tips hoe je aan meer BD komt, maar je bent nog lang niet zover dat je een voorlaatste fokdier van 24 miljoen kunt kopen, en je vroeg om investeringstips.
    Wanneer ik een rondje maak over de markt ben ik zo een paar miljoen armer. En altijd weer blij als ik 6 miljoen weet over te houden.

5. Leo.netten

Leo.netten Teller

Een goede investering is ook stallen kopen als je nu alles vol hebt staan met muizen kan je aardig wat verdienen. En zoals simmeke54 al zegt koop je voer en laat de molen SV draaien. En op de stallen terug te komen heb je van de belangrijkste stallen er al minsten 41 ?
    6 miljoen lijkt misschien veel maar is zo weg

6. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

heb je de fokquesten al af? en de veeteeltbekers al vol? van alle dieren minimaal 100 op voorraad? en producten ook minimaal 100 op voorraad van alles? ik denk dat je nog heel wat bd nodig hebt wil je die allemaal af krijgen

7. volleyballdude

volleyballdude Forumbeginner

• Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de "bewerk" - knop als je iets wilt toevoegen.
    Bedankt voor de tips iedereen 8)

Zelf heb ik alleen maar bomen op alle velden staan. daar verdien ik mn geld mee, maar zo te horen doet niemand dat eigenlijk.

Laatst bewerkt door moderator: 6 Maart 2016
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.