Tarwe kwijt tijdens Pannenkoekensoap

Discussie in 'Help archief' gestart door nero1980, 28 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nero1980

nero1980 Forumleerling

Ik ben door aan level 4 van de Pannenkoekensoap mee te doen al mijn Tarwe (goeie 1000 wel) kwijt. De voorraad staat nu echt op 0. Klopt dat wel? Ik kan me dat van de eerste drie levels niet herinneren? De Pannenkoekensoap is toch een tijdsquest en daar lever je toch niet in?

Met vriendelijke groet,
    nero1980

2. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Jawel, helaas lever je de producten dus wèl in.

Je moet nu dus je tarwe uit de winkel bijkopen.

Alleen als de queest niet haalt krijg je de geleverde producten terug in je voorraad.

3. nero1980

nero1980 Forumleerling

Ok Boerbon duidelijk. Ik vind het niet erg, maar ik herinner het me niet van de vorige fases.

Bedankt voor je antwoord!

4. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Graag gedaan :)

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

In een tijdquest lever je direct van het land.
    Daar zijn je 1000 tarwe in de schuur dus niet in gaan zitten, als je er tenminste 1000 in de schuur had.

Wat je er wel mee gedaan hebt weet ik niet, kan ik op forum ook niet zien en of support het terug kan vinden is maar de vraag want met gewassen kan zoveel gedaan worden dat het soms een naald in een hooiberg is.

Als je een ticket stuurt zal men het zeker proberen terug te vinden maar geen garantie dat dat lukt.
    Wel garandeer ik je dat het spel voor iedereen hetzelfde werkt en dat gewassen niet verdwijnen. Ze zijn ergens gebruikt.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het zaaigoed ben je bij een tijdsquest wel kwijt, dat kan met kwartveldjes hard gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.