taal

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 8 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

vraagje....op mijn baby account staat alles in het Duits....kan ik de taal zelf aanpassen naar Nederlands? zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen?
    hoor graag even de oplossing.....is trouwens sinds van ochtend....

2. Roos

Roos Forum-baron

Jahoor. Hier ook. Alles in het Duits opeens. Onmiddellijk met inloggen.
    Om te weten of er meer zijn met zo'n grapje, ben ik naar het forum gegaan, maar kwam zodoende op het Duitse forum terecht, waar het probleem natuurlijk niet speelt.
    Als je helemaal uitlogt (niet ververst) en opnieuw gaat inloggen, zie je op de pagina waar je je usernaam en wachtwoord moet invullen, rechts een Duits vlaggetje. Die kan je op Nederlands zetten. Dat helpt, maar vreemd is het wel.

micchel en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. micchel

micchel Gevorderde

Had hier ook de duitse versie, maar zoals Roos zegt: gewoon het nederlands aanklikken en alles loopt terug normaal

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

ooo jaa dat was hem dank jullie wel gevonden vergeet dat soort dingen altijd....ppppffff xD

5. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

op mijn i-pad begint ie altijd in het engels............:oops:

popje4 vindt dit leuk.
  6. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Klaarblijkelijk op gelost dit probleem, want ik kon net zonder problemen inloggen op de Nederlandse link. Gister en eerder vandaag kwam ik in eerste instantie ook op de Duitse link uit namelijk.

popje4 vindt dit leuk.
  7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Vandaag blijkt op onverklaarbare wijze dat er enkele spelers (ook in andere landen) inderdaad op een inlogpagina uitkomen in een andere taal. Voor wie er hinder van heeft, voor het inloggen kun je rechts bovenaan je eigen land/taal kiezen en als je daarna inlogt is het weer goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.