sv duurt langer?

Discussie in 'Help archief' gestart door _Jeanie_, 9 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik heb een molen abbo én heb net de wolkenrij geactiveerd maar nu duurt het SV draaien ineens 4 uur én 3 min?
    Voorheen draaide ik sv in 4 uur zonder wolkenrij en met wolkenrij duurde sv 3 uur...
    Heb al uitgelogd en alles maar geen verschil.
    Zie ik nu iets over het hoofd, heb alles nagelezen over de molen vandaag.

Help?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik ben de vraag wel eerder tegengekomen, maar kan de reactie ook niet terug vinden.
    Wel een reactie van Toontje, maar daarbij was de wolkenrij niet meegenomen.
    Eerder werden de verschillende percentages bijelkaar opgeteld en van het totaal afgehaald.
    Dus 10% + 10% + 50% = 70% korting op 10 uur blijft 3 uur over.
    Nu wordt de korting over het restant gegeven, zoals het geval is bij water en mest geven.
    Dus 10 uur -/- 10% -/- 10% -/- 50% = 4 uur en 3 minuten.

3. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

ohw ok... Dat vind ik wel ik wel vreemd, je moet er toch niet op achteruit gaan of zie ik dat nu verkeerd.
    Wel bedankt voor je uitleg!

4. polkey

polkey Oudgediende

5. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

oeps.. Sorry niet gezien en heb echt het forum doorgeneusd maar het forum laat de ene keer wel een nieuw draadje zien en de andere keer staat hij al als gelezen bij mij terwijl ik het nog niet doorgekeken heb.

Maar bedankt voor de link :)

Dan mag deze op slot!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.