Support

Discussie in 'Help archief' gestart door Teigetje, 25 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teigetje

Teigetje Forumleerling

Kan iemand mij vertellen waar ik een klacht in kan dienen over de support?

Ik heb al zo vaak een contactformulier ingevuld en krijg nooit antwoord op mijn vragen en wijzigingen worden niet doorgevoerd.

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar weet ook niet meer waar ik moet zijn.

Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,
    Teigetje
    ID 29 34 933

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Allereerst moet ik zeggen dat ik absoluut nooit problemen heb gehad met het krijgen van reactie of antwoorden van Support.
    Heb altijd antwoord gekregen en meestal ook nog binnen 24 uur:D

Eind vorig jaar heb je ook al eens een topic gestart over Support. Ron heeft daarin antwoord gegeven. Kon je wat met dat antwoord, want ik zie geen reactie meer van je daarop. De vraag hierin is dus, of je ticket wel is aangekomen bij Support... dus krijg je een automatisch antwoord dat je bericht in behandeling is genomen? Zo niet, dan kunnen zij jou ook niet antwoorden...
    Als je een bericht intikt, moet dat bericht voldoende tekens bevatten. Dat zou een reden kunnen zijn, dat jouw bericht aan Support helemaal niet is verzonden. Dus als je een ticket verstuurt, wees dan uitgebreid in je beschrijving van je probleem of vraag.

Heb de link van je vorige topic hieronder geplaatst, zodat je het antwoord van Ron nog een keer kunt lezen. Misschien heb je daar wat aan.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/support-reageert-niet.31650/#post-609554
    Succes en laat vooral nog even weten of je wat aan onze tips hebt gehad.;)

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik vermoed inderdaad dat er iets aan de hand is met het gekoppelde emailadres.
    Krijg je wel een bevestiging dat je bericht is ontvangen?
    Zo niet, kijk eens bij je spam mail?
    ik citeer Ron even:
    "Zie je dan nog geen ontvangstbevestiging van je ticket, dan is er waarschijnlijk wat mis met het e-mailadres.
    Als je het automatisch antwoord niet ontvangt kan support honderd keer een mail aan je sturen op datzelfde adres, maar dat zie je dan ook niet.

Maak een nieuw ticket aan via de link in mijn handtekening.
    Zet daar de spelnaam en userid van het betreffende account in. Zet daar ook het e-mailadres in waarop je wel mail ontvangt.
    Dan krijg je zeker een reactie."

wordt verder afgehandeld via support :)

Laatste bewerkt: 25 Juli 2019
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.