Support??

Discussie in 'Help archief' gestart door cheers7, 21 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cheers7

cheers7 Doorzetter

Wat is dit voor onzin? Ik stel een vraag aan support. Krijg geen antwoord dus moet er weer achterheen. Daarop krijg ik een stel vragen die ik netjes beantwoord en radio stilte. Waarop ik vraag of er nog antwoord op komt: zie onderaan.
    **knip**

Laatst bewerkt door moderator: 21 Juni 2019
  2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Support is een andere afdeling dan het forum. Het is niet toegestaan berichten vanuit support op het forum te posten, het heeft daarnaast ook geen nut om dit te doen.
    Vragen en klachten over support kun je kwijt bij support. Zij zullen je dan vertellen wat de klachtenprocedure is.

Ik sluit daarom ook dit draadje.

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als je een ticket schrijft aan de algemene support en meldt “klacht over afhandeling ticket #... “ dan wordt er serieus naar gekeken.
    Houdt er wel rekening mee dat het antwoord enkele dagen kan uitblijven omdat het een klacht betreft, maar het komt zeker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.