support

Discussie in 'Help archief' gestart door truus1959, 17 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1959

truus1959 Doorzetter

ik heb support een maandag een bericht gestuurd voor een ander account me ww op te vragen maar ik krijg gewoon geen antwoord terug ik denk ik stuur een nieuw bericht met goed uitleg dat heb ik de 15-10 gestuurd en ik heb nog niets terug dacht dat support wel snel terug zou antwoorden maar nog niets dus .

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het kan wel een paar dagen duren, dus het kan zijn dat ze er nog niet aan toe gekomen zijn.
    Je weet wel zeker dat je mailadres nog klopt?

Ik snap niet helemaal dat je een maandag een bericht hebt gestuurd en 15-10 nog een keer. Maandag was het 15 oktober. Of was het al een week eerder dat je het 1e bericht stuurde?

3. truus1959

truus1959 Doorzetter

sorry foutje het was inderdaad op maandag de 15 dus het klopt gewoon maandag en niet een week eerder maar dan wacht ik rustig af en ja het emailadres klot dat heb ik er speciaal bij gezet.

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Zaken over accounts worden meestal behandeld door een speciaal team, waardoor het mogelijk iets langer kan duren dan je normaal gesproken gewend bent.
    Zaken die via support worden behandeld, worden hier niet besproken, maar via support. Het heeft dus geen nut om hier een bericht te posten dat je nog niets hebt gehoord van support.
    Het is belangrijk om je emailadres van je account up to date te houden, zodat de antwoorden ook naar het juiste adres worden gestuurd.

Omdat de vraag naar support is gegaan, wordt het draadje hier gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.