Support

Discussie in 'Help archief' gestart door lovely, 27 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely

lovely Forummeester

Hallo, ik heb een vraagje....weet niet zo goed waar ik het anders moest vragen.Gisteren heb ik een bericht gestuurd naar support,logisch dat ik daar niet snel reactie op krijg,het is per slot van rekening zondag!Na het versturen van het bericht kreeg ik wel pop-up van je bericht is succesvol verstuurd heb geen ontvangstbevestiging gekregen.Een goed half jaar geleden was dat nog wel zo..... De laatste 3 maanden heb ik wel vaker een bericht gestuurd naar support ,krijg nooit een reactie meer terug?Dit is 3 keer gebeurt ofzo....Voordat deze vraag,die voor mij heel belangrijk is,weer onbeantwoord blijft,wil ik graag weten hoe dit kan?
    Alles conform de regels gedaan,ook id,daar ligt het niet aan,ook niet aan e-mail adres.Voorheen kon support mij gewoon bericht sturen.
    Heel graag duideijkheid hierover.

Sintra98 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. BaukeS

BaukeS Halfgod

weet je zeker, dat je ehet juiste e-mailadres hebt ingevuld.
    als je net een nieuw e-mailades hebt wil dat nog wel eens fout gaan...
    het is namelijk wel gebruikelijk, dat je na het versturen van een ticket direct een bevestiging krijgt.
    een andere redden zou ik niet kunnen bedenken.

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je geen ontvangstbevestiging krijgt en ook geen reactie van ons dan lijkt me haast dat je spel aan een ander mailadres is gekoppeld dan jij denkt.
    Ik neem tenminste aan dat je steeds vanuit je spel doet, probeer het eens via deze link: http://farmerama.bigpoint.com/?action=externalSupport dan kan je zelf het mailadres invullen. Doe als soort vraag maar even algemene vragen dan zou hij sowieso bij ons binnen moeten komen. Graag ook je user ID in je ticket vermelden.

4. lovely

lovely Forummeester

Dank je wel,gedaan en wacht nu geduldig af!

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Je ticket is hier binnen hoor, ik ga me er even in verdiepen en dan krijg je zo antwoord. Aangezien het nu verder via support kan gaan doe ik dit draadje op slot :)

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.