supervoer

Discussie in 'Overig archief' gestart door rianne1954, 1 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne1954

rianne1954 Gelegenheidsauteur

ik zou het fijn vinden als je ook op bahamarama in de molen supervoer kon mken,
    nu kan het alleen in de gewone molen aar daar heb ik zoveel dieren waar ik voor moet draaien om voorraad op peil te houden .en op bahamarama niet dus dat zou wel heel fijn zijn om t daar (ook) te kunnen maken , ze eten t per slot daar ook toch?

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. haughty9846

haughty9846 Forummeester

is al vele malen voorgesteld ben bang dat het er toch niet van komt

3. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

o_Oit is gezegd, dat we ook supermest in de molen zouden kunnen maken.
    ook dit is nog steeds niet gerealiseerd.

4. Sidonia99

Sidonia99 Regelmatige auteur

o_Ok al is het al vaak voorgesteld, hier nog een keer. Om een beetje leuk de fokdieren te kunnen doen heb je enorm veel SV nodig. Zelfs met continnu molenabonnement heb je nooit genoeg want ook de andere dieren willen eten. Op Bahamarama zijn ook fokdieren dus is het volgens mij logisch als je het daar ook zou kunnen maken. Hoopvol :inlove:

bepsels vindt dit leuk.
  5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Supervoer zal ook in de toekomst alleen op het vaste land gemaakt kunnen worden.

Aangezien dit idee niets nieuws biedt sluit ik dit draadje maar meteen.
    Bedenk echter wel dat de afdeling bij BP die dit type beslissingen neemt nadenkt over wat de invloed van elke verandering is op het hele spel. Het wordt niet achteloos terzijde geworpen, er wordt over gedacht en gediscussieerd voor iets besloten wordt.
    Voor de Bahamarama molen heeft men andere toekomstplannen waar ik alleen over mag zeggen dat er nog niets over bekend is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.