Supervoer toe dienen

Discussie in 'Overig archief' gestart door lonnie57, 23 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Speel dit spel al jaren, oogst meestal handmatig. Helaas ga ik vaak de fout in met het voeren van de dieren. Dat wil zeggen ik geef mijn ketelsmederij bijv.supervoer niks mis mee .Helaas blijft dit ook staan bij het volgende dier wat je voer geeft. Natuurlijk ff opletten zou je denken maar 1 klik voer geven is zo gemaakt!!! jammer dat je dan een konijnenhok supervoer geeft dat niet de bedoeling was. Is het misschien een idee om hiervoor een melding van te maken bij het voeren? Zou het top vinden want er is door de jaren heen al onnodig veel supervoer verloren gegaan.
    gr lonnie

Laatste bewerkt: 23 Januari 2015
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  2. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Ben het helemaal met je eens lonnie. Ik vind het heel onhandig dat het supervoer in het midden blijft staan bij het met de hand voer geven. Zo vaak geef ik geen supervoer. Die enkele keer dat ik het wel doe, vergis ik me regelmatig bij een volgende stal. Mag van mij helemaal weg, dat voorkeursvakje met supervoer. Dus in principe gewoon voer, en daarnaast supervoer.
    Of zoals jij voorstelt, een bevestigingsknopje voor de zekerheid.

3. sopor1

sopor1 Junior expert

ik had het met een olifant, had ik maar de knechten gebruikt die koop ik iedere maand, dan heb je er geen last van, ik dacht ff snel handmatig, dan ga bij mij het gelijk fout

4. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Dit probleem heb ik ook heel vaak en ook ik vind dit jammer een klik is zo gemaakt voor dat je er erg in hebt.
    Maar het levert wel weer inkomsten voor BP op al dan niet gewild

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. LandOfFladdertjes

LandOfFladdertjes Forumleerling

Tja dat gebeurt denk ik iedereen wel eens. Handig is anders, maar ik geloof niet dat ze hier iets voor gaan bedenken. Ik zou het wel graag willen.

6. BaukeS

BaukeS Halfgod

dat problem heb ik ook soms met zaaien, dan heb ik op de ene akker heb ik de comforveldje al verwisseld voor gewone en gezaaid, maar als ik dan de volgende akker ga oogsten klik ik soms ergens te veel en heb ik een comforveld ingezaaid, terwijl dat niet moest.
    daarom ben ik het helemaal eens dat daar iets aan gedaan mag worden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.