Supervoer ook met Baharama-molen

Discussie in 'Overig archief' gestart door joke0987, 30 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Het wordt toch echt tijd dat dit er een keer van komt. We fokken net zo vrolijk met Baha-dieren als met die van de gewone farm en ze eten dan toch echt hetzelfde voer. ook met fokevents, waarvan er meer en meer komen. Bovendien, als er een Farm-event is, kun je wel weer met de Baha-molen het eventproduct maken. Wel fijn natuurlijk maar voor mij ontbreekt dan alle logica. Of een eeuwig tekort aan supervoer is wat BP wil? Dan verkopen ze beter?

Het verschil is - aan mij - niet meer uit te leggen. Ik vind het niet kunnen draaien van supervoer in de Baha-molen gewoon ontzettend flauwekul!

Laatste bewerkt: 30 Augustus 2018
    leni1955, boerkoekoek1234 en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik heb gewoon geen tijd om supervoer te draaien in de bahamolen. het voer voor bahadieren duurt ontzettend lang. (veel te lang)

catootje65 en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. joke0987

Dat is wel waar maar na de kamelen of flamingo's (of zo) stopt dat. Dan duurt het net zo lang als de 'gewone' dieren. Supervoer duurt helemaal lang ... het zou toch helpen als je dat met beide molens zou kunnen maken.

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. twannie54

twannie54 Actieve auteur

Wil mezelf helemaal bij Joke0987 aansluiten.

twannie54

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik probeer alle voer op 5 a 600 te houden waardoor je niet al teveel bij hoeft te maken en veel sv kunt maken, in de bahamolen zou ook heel fijn zijn omdat ik van dat voer best veel heb, ik kan er mooi mee verdienen op de markt.
    Moet wel toegeven dat ik elke maand knechten en een molenabo neem, hobby's kosten nu eenmaal geld.

harm-jan70 en Borkie vinden dit leuk.
  6. joke0987

Een molenabonnement heb ik ook maar het punt is dat 1. je ook fokt met Baharama dieren, 2. fokevents die Baharma dieren ook net zo goed vragen. 3. Baharama dieren Farm-gewassen eten. 5. Baharama quests Farm-producten vragen. 6. Je wel in de Baharama-molen eventproducten voor de Farm kan maken. En misschien ben ik nog wel iets vergeten.
    Kortom: de gewone Farm en Baharama lopen overal door elkaar heen. Waarom dan dat ene dingetje in stand gehouden wordt ????? Ik vind het allang niet logisch meer!

leni1955 vindt dit leuk.
  7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het blijft de vreemdste boerderij ter wereld natuurlijk!

8. joke0987

Haha ja, op deze manier kun je alles verklaren. Maar daar trap ik niet in. Zaken continue in onbalans houden is vermoedelijk een goeie manier om omzet te genereren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.