supervoer maken op de bahamas

Discussie in 'Overig archief' gestart door itna, 15 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itna

itna Forumbeginner

Hallo,

Ik heb de zoek functie gebruikt, en kon niet niet vinden dat dit onderwerp al eens was aangestipt: hopelijk klopt dit, anders mag er natuurlijk een slotje op!

Mijn idee: Supervoer ook kunnen maken in de molen van de Bahama's.

Onderbouwing:
    Ik heb ondertussen behoorlijk wat posts gezien (en ben het zelf ook eens met) dat supervoer op dit moment dé bottleneck is binnen farmerama.
    Je hebt dan nog steeds dat het super lang duurt voordat je voldoende supervoer hebt. Dus de spelers die ervoor betalen zijn nog altijd enorm in het voordeel (en zodoende zal er ook nog zeker voor betaald blijven worden). Maar mensen die niet kunnen kopen (en dat dus nu ook al niet doen) kunnen met sparen oprecht iets voor elkaar krijgen op termijn.

Voordelen: Het spel stokt niet meer zo extreem op het fokken.

Nadelen: Eigenlijk verwacht ik geen nadelen.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

gr,
    itna

2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Volgens mij is dit idee wel vaker voorgesteld sowieso op het oude forum.
    Maar het is inderdaad een goed idee

3. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Beetje krom om te denken dat degene die betalen voordelen hebben, maar vervolgens zelf net zoveel supervoer op bahama te kunnen maken als iemand die betaald, waarom zou ik dan betalen voor molen abonnement en soms supervoer kopen ?, als je er ook komt om op bahama supervoer te maken ? Ik zou dan niks meer kopen en da's geloof ik niet de bedoeling
    Volgens speculaasjes is er iets in de wandelgangen bezig om al het voer gemakkelijker te maken.

4. BaukeS

BaukeS Halfgod

dit is al heel vaak voorgesteld en volgens mij is BP hier ook al mee bezig (is maar een gerucht, hoor)
    voordat ik hier een oordeel over wil vellen, wil ik eerst de huidigde aanpassingen van de (baha)molen gezien hebben

5. itna

itna Forumbeginner

Sorry dat dit een dubbel idee is dan: ik heb het niet kunnen vinden...

@ Dobbertje: het idee is dat mensen die kopen nog altijd veel makkelijker aan genoeg supervoer komen. Door twee molens te hebben krijg ik in ieder geval nog niet de hoeveelheid supervoer die ik wél nodig heb: dus vandaar ook dat mensen zoals jij die wél kopen nog altijd er echt baat bij hebben om te blijven kopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.