Supervoer kopen

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 11 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi hoi

begrijp ik t goed dat wanner je nu iets aanschaft je wanneer je geen pay safe kart hebt je niet meer direct je goederen krijgt?
    want als je het moet overmaken duurt t een paar dagen.....iemand alvervaring mee?

2. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

ene keer betaal ik met paysafe, en soms met Ideal, ligt er aan...
    maar staat altijd binnen de 5 minuten bijgeschreven
    soms even opnieuw uit en in loggen na paar minuten

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het gekochte 'product' in dit geval dus supervoer wordt op je account geboekt zodra de betaling binnen is. In het geval van de opties automatisch incasso en overschrijving zal dit niet direct zijn en is dat voor nu niet aan te raden.

Ideal werkt altijd prima, gebruik ik zelf ook wel.

4. Tisi74

Tisi74 Forumleerling

ik heb net gekocht ..had t er wel gelijk bij:)

5. oh ik heb geen mogelijkheid via ideal te betalen..... das gek!

6. Klaartjuh

Dit is een optie voor in Nederland, ik gok dat je dan niet in Nederland woont?

7. jawel, ik woon zeker in nederland! heb in het verleden ook betaald via ideal

Laatste bewerkt: 11 Januari 2015
  8. Klaartjuh

Oke dat is dan gek, bij mij staat Ideal bij de opties bovenaan in het lijstje. Ik kan zo geen reden bedenken waarom dat bij jou dan niet zo is. Je kan kijken of je die optie via een andere browser wel ziet staan.

9. helpt ook niet vind het niet leuk!

10. Klaartjuh

Lijkt me verstandiger een ticket naar support te sturen ook gezien het andere berichtje wat je naar mij stuurde ;)

Voor support zie de link in mijn handtekening, vergeet niet je usernaam en ID te vermelden.

11. oke ticket vestuurd. ik ind het wel erg jammer dat ik nu deze aanbieding niet kan kopen :-(

12. Klaartjuh

Ik zie dat je ticket binnen is, ik laat het uitzoeken over aan mijn collega en hoop dat jullie er snel uit komen.

Ik vind het vervelend voor je dat je nu geen gebruik kan maken van de aanbieding, deze zal vast weer een keer voorbij gaan komen dus hoop dat je er dan wel gebruik van kan maken.
    Ik wens een fijne avond en omdat dit verder afgehandeld wordt via support doe ik hier nu een slotje op :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.