Supersale

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 13 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen ik kreeg vanmorgen een Supersale aanbieding maar die is in mijn land niet beschikbaar als ik er op klik krijg ik het normale scherm en ook als ik die via het eventklokje aanklik krijg ik het normale scherm. Waarom krijg ik die aanbieding als die niet te koop is in mijn land?

Cornelly52 vindt dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik had hem ook vanmorgen... geen idee wat er nu eigenlijk aangeboden werd. Vermoedelijk TG, want na het sluiten van bovengenoemde opmerking kwam ik op het tabblad met TG-aanbiedingen...:music:

Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  3. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik kwam bij het aanbieden van de Supersal op een mededeling dat het pakket niet beschikbaar is,
    of niet verkrijgbaar in mijn land op het evntklokje staat dat die nog 18 uur verkrijgbaar is

Laatste bewerkt: 13 Oktober 2019
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Hier precies dezelfde melding o_O

5. malloe

malloe Gelegenheidsauteur

Hier het zelfde.

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Wij waren er deze ochtend niet, maar ik begreep dat er vanmorgen inderdaad problemen waren met een aanbieding voor TG. Inmiddels is dat verholpen en kan het nu wel gekocht worden.

7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Helaas Ron ik kom zojuist thuis en de aanbieding is niet benaderbaar
    @ ik heb deze aanbieding over geslagen
    Mag op slot

Laatste bewerkt: 14 Oktober 2019
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.