suikergelei

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 17 November 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb een vraag misschien een domme maar kan t niet vinden. kan ik ergens suikergelei krijgen? ik heb een paar bomen, maar dat gaat traag. ik weet dat het als drop item uit de grond komt maar kan ik er ergens versneld aan komen? ik wil zo graag naar het volgende level in de jammaker! moet nog zo'n 1000 punten
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    https://board-nl.farmerama.com/threads/ambachten-algemeen.7625/
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  3. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    suikergelei komt niet als dropitem uit de grond, dat is geleisuiker. suikergelei is te maken in de jammakerij level 4.
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Suikergelei komt omhoog uit de akkers bij het oogsten, net als dropitems.
    Er komt een dag dat je erin omkomt. Dus nu een klein beetje geduld nog, dan heb je het snel genoeg vanzelf bij elkaar. Daar heb je geen suikerbomen voor nodig.
     
  5. ik bedoel geleisuiker :)
     
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Obatzda geeft meer kans op geleisuiker bij oogsten. Ik wou er 1 sturen naar je maar je bestaat niet krijg ik als melding. Stuur mij maar een berichtje en dan krijg je hem alsnog van mij.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  7. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    als je bij het rode mandje op bomen klikt en dan op suiker zoekt zie je dat je voor tulpguldens geleisuiker kunt kopen, 50x 8 tulpguldens en 500x 70 tulpguldens, misschien een optie!
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  8. heel tof! dankjewel lief!
     
    Laatste bewerkt: 17 November 2021
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Je kunt het ook aan je buren vragen als burencadeau.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik bedoel ook geleisuiker xD
    Ik dacht, ik gebruik jouw naam, anders wordt het ingewikkeld.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  11. ik heb je een berichtje gestuurd
     
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Een oogappelgelei geeft ook meer kans op geleisuiker, dus heb eentje je kant op gestuurd.
    Succes;)
     
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Als je 4x een Gelei van de Hoofdman koopt op de markt (zijn vaak heel goedkoop) en dan "op eet" in de jammakerij. Niet bij het "handje" maar bij dat soort van fabriekje ... ze geven dacht ik 270 punten per stuk. Dan heb je die 1000 punten al...

    Die suiker kopen zou ik niet doen. Zo zonde van je TG, is mijn ervaring en mening, die kan je beter op sparen om later die WAC recept te kopen. Over een poosje kom je vanzelf om in de suiker ...
     
    Laatste bewerkt: 18 November 2021
    tafeltennisster79 en hendrika73 vinden dit leuk.
  14. !
    hartelijk dank voor de tip! ik vergat een nulletje! nog bijna 10.000 punten dus... oeps.. ik kan pas morgen weer via "fabriekje" inleveren... eerder vandaag al gedaan
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb even in mijn schuur gekeken: ik heb nu ruim 122.000 van die suikerdingenxD
     
  16. Woow...
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja ze zeggen het niet voor niks he, dat je op een goeie dag vanzelf omkomt in de suiker :p
     
  18. Kan ik nu nog moeilijk geloven... heb er momenteel nog geen 10
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb 278.808m suiker in de schuur voorraad
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil zeggen.
    :eek:

    bestaat er ook een dergelijk betaalbaar item voor de bakkerij?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 21 November 2021
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.